Japanse Theehuis en tuin

Discussie in 'Diorama's' gestart door Lisette, 15 sep 2022.

  1. Lisette

    Lisette

    Lid geworden:
    3 okt 2020
    Berichten:
    51
    Locatie:
    Wrexham
    Die houd ik zeker in gedachten als ik voor toekomstige projecten het lef ga hebben om zelf lampjes te installeren en solderen! Nu scheit ik nog peulen bij dat idee, dus houdt het bij kant en klare string lights, en bedenk een manier om de lampjes die teveel zijn ergens anders te verbergen :rofl:. Ik heb van de week een kit gekregen van mijn vader voor een booknook, en die heeft ook lampjes, die je zelf in mekaar moet bouwen. Denk dat dat een goede introductie wordt voor me, lampjes maken, maar ik wordt aan t handje gehouden.
     
    ozy, Bootjebouwer 2, MarcT en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Lisette

    Lisette

    Lid geworden:
    3 okt 2020
    Berichten:
    51
    Locatie:
    Wrexham
    [​IMG][​IMG]

    Ik heb een cloud pruned boom gemaakt van draad en hot glue. Geverfd, en flock voor t groen.

    [​IMG]
    En een schutting, waar ik mn overschot aan lampjes achter kan verbergen.

    [​IMG]

    Wat steentjes uit de tuin gepikt, en van klei lantaarns gemaakt. En een tetsu bachi (water bowl).
    Ik heb wat uit het piepschuim gesneden, hier komt een 'zen rivier' van zand. Het schiet aardig op nu!
     
    Bootjebouwer 2, ozy, Ruud Pont en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Lisette

    Lisette

    Lid geworden:
    3 okt 2020
    Berichten:
    51
    Locatie:
    Wrexham
    Zand rivier is af. Mijn vader was hier en heeft me geholpen met de lichtjes. Een bloemenstruikje erin gezet. Ben er nu even 'klaar' mee, maar ik gok als ik inspiratie vind van andere diorama's, of miniatuur plantjes etc, dan zal ik vast bij blijven plaatsen. Het maakt door glas niet echt lekker foto van het licht, maar hopelijk geeft het goed genoeg idee!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    EUSIV, ozy en Herby63 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina