Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
rdriesse zei:Ik heb er een 500 inzitten....Hoe dat loopt dat durf ik nog niet te zeggen... :?
Als je dit bootje wilt bouwen, is een van de belangrijkste invloeden op je motorkeuze de factor ruimte. Tussen het achterschot van de "kuip" en het spand waar de motor tegen aangaat is niet veel ruimte. Mijn keuze is daar in ieder geval op gebaseerd.Pendelaar zei:Stel ik wil dit bootje gaan bouwen welke motor kan ik dan gebruiken.
Geef eens enkele voorbeelden: merk, type etc.
Pendelaar zei:Op het www kom ik honderden motoren tegen maar waar moet ik op letten, met of zonder koolborstels.
Wat die getalletjes PRECIES zeggen durf ik je ook niet te vertellen. Misschien dat 1 van de electro boys daar iets over kan vertellen.Pendelaar zei:Veelal zie ik types aangeduid met 480, 500 en oplopend.
Is dit per merk verschillend of geeft dit getal iets aan.
VerstandigPendelaar zei:Ik kan ook naar een winkel gaan maar wil eerst wat duidelijkheid via dit forum verkrijgen.
Houd met je regelaar goed rekening met je amperage (Of hoe je dat ook schrijftPendelaar zei:Accupack wil ik aanschaffen nadat keuze van motor gemaakt is.
Regelaar komt dan ook nog.
Cheeta zei:kortere vaartijd ja,, maar 3300 is beetje TE zwaar denk ik,, en wat ik zelf doe is geschikt maken voor zowel 3000 cellen als voor 800 cellen.. Zin om snel te gaan 800 cellen erin zin om lang te varen lees 30 min 3000 cellen derin