Jdrc modelbouw

Automatisch je geld terug is niet helemaal waar. Je moet eerst aangifte doen via paypal van niet geleverde goederen, hier krijgt de koper tijd om te reageren. Daarna moet je een claim aanmaken en ook hier heeft de verkoper tijd om te reageren, hierna onderzoekt paypal de kwestie en krijg je als je gelijk hebt je geld terug.

Denk dat PayPal intussen wel weet wat er aan de hand is, en dat veel klanten aangeven dat bestelde artikelen niet geleverd zijn / worden.
Maar als de verkoper niet reageert op verzoek van PayPal kan de zaak eerder afgehandeld worden.

Even naar mijn geval in deze binnen de tijd geen levering helaas, contact gezocht met Jdrc via email, via de website en facebook geen enkele reactie.
Via PayPal verzoek tot terug betaling gevraagd omdat verkoper de bestelde artikelen niet leverde binnen het tijdvak, je heb een kopers bescherming.
Ook heeft de verkoper niet gereageerd op PayPal verzoek, nooit een reactie gezien.
PayPal heeft het afgeschreven bedrag terug gestort op mijn rekening.

Maar als mensen na maanden niets horen van Jdrc toch even contact met PayPal zoeken en het probleem uitleggen en verzoek tot terug betaling indienen.
Maar als PayPal ook geen reactie krijgt van Jdrc wat de reden is van niet leveren, dan claim indienen en je geld terug vragen.

Tis jammer dat Jdrc niet reageerd op mails, al is het maar een standaard mailtje met korte uitleg wat de reden is van niet leveren.

zou t zo kenne zijn dat beste man niet meer leeft soms,sorry maar dat ga je toch denken als er niets meer vernomen wordt

Klopt totaal geen reactie op mails, ook niet van een site uit zwitserland die de boel, zo had ik begrepen, over zou nemen.

Op de facebook pagina van blizzard wordt nog 1 keer een grote uitverkoop aangekondigd enige tijd terug, daarna staat er nog ergens dat zij niet JDrc zijn en hierna is het stil. Erg vreemd allemaal

JDrc had toch gezondheidsproblemen als ik het goed had.
Correct me if i wrong.

Misschien gaat het wel heel slecht met hem, wie zal het zeggen.......

JDRC is uitgeschreven bij de Deutsche Industrie- und Handelskammern’ (IHK) op : 31-01-2020
Geen reden vermeld waarom uitgeschreven :

Twee mogelijkheden :
1. Failliet
2. Opgeheven

Back