Denk dat PayPal intussen wel weet wat er aan de hand is, en dat veel klanten aangeven dat bestelde artikelen niet geleverd zijn / worden.
Maar als de verkoper niet reageert op verzoek van PayPal kan de zaak eerder afgehandeld worden.
Even naar mijn geval in deze binnen de tijd geen levering helaas, contact gezocht met Jdrc via email, via de website en facebook geen enkele reactie.
Via PayPal verzoek tot terug betaling gevraagd omdat verkoper de bestelde artikelen niet leverde binnen het tijdvak, je heb een kopers bescherming.
Ook heeft de verkoper niet gereageerd op PayPal verzoek, nooit een reactie gezien.
PayPal heeft het afgeschreven bedrag terug gestort op mijn rekening.
Maar als mensen na maanden niets horen van Jdrc toch even contact met PayPal zoeken en het probleem uitleggen en verzoek tot terug betaling indienen.
Maar als PayPal ook geen reactie krijgt van Jdrc wat de reden is van niet leveren, dan claim indienen en je geld terug vragen.
Tis jammer dat Jdrc niet reageerd op mails, al is het maar een standaard mailtje met korte uitleg wat de reden is van niet leveren.