Je model besturen met een babyfoon, mag dat?

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
H

Henri Zikken

Guest
De vraag is natuurlijk, waarom zou ik dat willen? welnu:

img0107gl.jpg

Dan mag je dus met 10 MegaWatt zenden op 433 Mhz.. wat een bereik je dan zult hebben :P

Ik vraag mij trouwens wel sterk af of je baby er wel gelukkig van wordt als je een 10 MegaWatt zender naast z'n wieg zet.. :P

Hahah, hoe verzinnen ze het. Volgens mij dat meer een rottig vertaald stukje Japans dan de echte regelgeving in Nederland. 433Mhz is de UHF band dacht ik, de oude analoge TV band? Legaal is et denk ik dus wel, maar 10 megawatt? 10 milliwatt mischien. :lol:

hallo
en als er ergens een baby gaat liggen bleren valt je verbinding met model zeker uit,
lekker als je met vliegtuigje speelt bijvoorbeeld,:rolleyes::D:D
mvg markioo

Haha, 10 Megawatt, wat een faalhazen! Ik denk dat ze de 'm' met de 'M' verward hebben.

Ja dat denk ik ook. En daarbij maken babyfoons volgens mij ook wel eens gebruik van 2,4 GHz, evenals andere "huis"apparatuur als draadloze routers voor thuisnetwerken.
Ik liep daar tegenaan met m'n draadloze JBL speakerset, die ik niet in combinatie met m'n draadloze internet kan gebruiken. De kanaalscheiding van die goedkope huisapparatuur is nogal slecht, zodanig dat welke kanaalcombinatie ik ook kies, het draadloze speaker signaal dat van de internet router ontzettend stoort.

Net genoeg om hem op mars nog te kunnen besturen.
Houd wel rekening met 20 min signaal (ofzo / dacht ik) vertraging ;)

10 MW.... hmmmm, wel lullig: begint je kleine te blèren, gaat in de halve stad het licht lager branden.....:p:p

Groet, Bert

Ik denk eerder dat als de kleine begint te bleren, hij dan direct gefrituurd word.. dat soort vermogens doet best wat met organisch materiaal :P

Eén probleempje...
Als de kleine van Henri begint te bléren (en als hij op z'n pa lijkt, zou dat best eens vaak het geval kunnen zijn) is heel Vleuten stroomloos...

(Sorry Henri, inkoppertje...);)

Nou, wat dat betreft lijkt het mannetje best op z'n vader, oftewel, hij is heel kalm, rustig en ontspannen :)

Geloof het of niet, mijn moeder beschreef het als 'de problemen begonnen pas toen ie 16 was' :P

Ok, als de broek uitmoet voor een nieuwe luier, wordt er wat gemopperd, meneer is niet gesteld op kou, maar voor de rest gaat de sirine niet aan, is het een tevreden mannetje :)

Als het echt zo is dan wil ik die zwerm, of is het roedel, vleermuizen die boven zijn hoofd rondcirkelt wel eens zien:p
M.vr.grt., Max

Back