jet-joe

• Topicstarter Topicstarter anne
  • Startdatum Startdatum
A

anne

Guest
hallo

ik had jet joe in zoekmachine doorzocht omdat ze vrij goedkoop zijn...
maar zie dat er allemaal negatieve berichten over zijn, maar die berichten zijn allemaal wel oud..
kan iemand mij vertellen als dat nog zo is heeft iemand er ervaring mee???

is het in dit geval dus GOEDKOOP IS DUURKOOP???

mvrgr anne

Hehehe,

toch al op zoek Anne????

Ik heb ook minder goede verhalen over JetJoe gehoord en dat zou voor mij dan ook een keuze zijn om die niet aan te schaffen.

Ik ben zelf op zoek naar een betaalbare JetCat P80 (geen nieuwe dus het liefst).

Waarom? omdat ik over JetCat eigenlijk alleen maar goede dingen lees en alle onderdelen zijn er makkelijk van te verkrijgen.

Dat beperkt mijn zoekgebied wel heel erg en het kan best wel eens zijn dat ik tegen een ander merk aanloopt wat misschien net zo goed is.
Maar daar heb ik een paar ervaren turbine vliegers voor die ik dan lastig val met hun mening over een bepaalde motor.

En op 1 of andere manier kom ik dan altijd weer op JetCat uit :roll:

@frank

ja je hebt gelijk over het hoofd gezien:idea:
en ja weinig positiefs zoals ik had begrepen wel iets verbeterd maar daar houdt het wel bij op lijkt dat niemand zit te wachten op een uitelkaar gespatte kist....

@berto

ja berto je zult het niet geloven maar sinterklaas is geweest:confused:
en heeft ff met thuis front gepraat en wat denk je goedgekeurt:grin:
een beetje op het saldo letten, en beloven dat er voor het voorjaar een nieuwe schutting komt dus eerst ff tuinieren en zoeken op het forum en andere bronnen gr anne

Helemaal goed :thumbsup:

Heb je ook al kist op het oog???

(damn nog iemand die gaat spitten naar turbines :-( ;-) )

ja en nee..

@berto ik vraag me af. wat is nou een goede turbine trainer,ik zag dat een mede forumlid hetzelfde kistje te koop had wat jij hebt.

ik vlieg nu veel edf het is leuk en snel maar ja je oren willen ook wat en de geur niet te vergeten:cool:

ik zat te denken aan een model met de turbine er boven op zoals bv salamander je kan dan overal makkelijk bij enz..

ik denk dat ik binnekort maar een keer bij een ervaren turbine piloot in de hangar moet kijken..

Of misschien heeft bosmodelair een keer een opendag;)

Als je van veel modificeren houdt dan is zo`n Formost best leuk.

Heb je meer te besteden dan zou de Bekende Boomerang ook een optie zijn.

Wil je zo`n turbine bovenop (dat vindt ik nu net niks) dan kom je bij bijvoorbeeld de Hot Spots uit (daar staan er momenteel ook nog wel wat van te koop hier en daar).

een TT mischien!! maar die moet je nog wel ff zelf bouwen!!
maar dat moet je tog ook,met een formost.
maar dan kan je wel alles naar eigen wens invullen
Gr limme

helemaal mee eens limme,als je er een beetje tijd voor over hebt,is de tt een goede optie,makkelijk te bouwen,stevige houtconstructie,en zeergoede vliegeigenschappen,laat zich in de praktijk ongeveer net zo vliegen als de formost,ga van het voorjaar wat experimenteren met flaps zoals gerritjan heeft toegepast in z,n formost,kan de tt ook super langzaam binnenkomen,zonder flaps gaat ook wel,maar moet je hem bijna tegen dek aanvliegen,en dat is ook weer niet de bedoeling,hangt ook een beetje af wat voor ruimte je hebt..

Back