Jet Legend L-39 Albatros

Zo fod screen zit, morgen eens kijken of ik de neuswielbesturing erop krijg.
 
Ook dat zal je wel weer snel gefixed hebben.

Je zal toch eerder klaar zijn dan ik, heb al 2 middagen moeten besteden aan 2 wieldeurtjes #%&*()*($#*

Leuk dat Jet vliegen ;)
 
Hee Mischa,

wieldeurtjes, daar ga ik mezelf nog niet aan wagen ;-)
Dat heb ik al gedaan en is ook heel veel tijd in gaan zitten maar het is nog niet helemaal naar de standaard die ik eigenlijk wil.

Misschien laat ik het nu nog even zo maar later zou ik het denk ik wel gaan aanpassen.

Beetje afhankelijk van diverse factoren.

Naja, vanavond neuswielservo zien te monteren.

Grt,
Berto.
 
De wielduren zitten dus niet af fabriek gemonteerd? Dan is het ook geen arf ;) Meer een vergevordere kit ;)
 
Nop, die status ARF is sowieso al lang zoek :lol:
Ver gevorderde staat eigenlijk ook :rolling:
 
Yep, dat komt op het zelfde neer.

Ah ja, heeft me weer van de straat gehouden ;-)
 
Nop, die status ARF is sowieso al lang zoek :lol:
Ver gevorderde staat eigenlijk ook :rolling:

Is eigenlijk een toegevoegd hoofdstuk op de handleiding.
Hoe haal je een volledig afgemonteerde F9F leeg en bouw je hem opnieuw op.

1 voordeel, weet nu elk schroefje te vinden.

Sorry voor de onderbreking, terug naar de L-39
 
Berto,, en wat nu nog,,,,,,wachten op mooi weer????

Gr. Ruud
Toch nog iets meer:
- (tijdelijk) Jeti R12 ontvanger monteren,
- (tijdelijk) Jeti Max Bec 2D spanningsregelaar monteren,

- LiPo vergrendeling maken in de neus,
- LiPo verlengkabels maken voor van de neus naar de Jeti Max Bec 2D,
- klepje achter de neuspoot voorzien van veer zodat die ook mee dichtgaat,
- balanceren voor het juiste zwaartepunt, maar dat is vrijwel goed,
- invliegen :banana:

Eigenlijk bijna klaar dus :D

Rest kan later wel eventueel.
 
Zoals het er naar uit zag had ik geen lood nodig met de UAT nog zelfs leeg.
Had toen zelf het idee dat met UAT vol er misschien nog wel iets wat naar achteren kon.

Daar de pijp nu 1,5cm naar achteren is geplaatst verwacht ik dat dat ook niet meer nodig is.

Binnen kort even exact uitmeten maar als er al iets bij of af moet dan hebben we het hooguit over enkele grammen en niet over 100 gram of meer.
 
Yep, dat was ook de doelstelling vandaar dat alles echt zover mogelijk naar voren moest.

We zullen zien waar het ons brengt.
 
Back
Top