Jet Meeting in Nederweert !!!

Hoi

Ik had bij het bestuur van MVC Nederweert een vraag neer gelegd of het mogelijk was om bij ons op het veld een JET MEETING te organiseren....

Nou ik heb vandaag te horen gekregen dat ik toestemming heb gekregen om een meeting te organiseren..

de vraag aan jullie is wat zou een geschikte datum (ben zelf ook al aan het kijken ) voor zo'n meeting zijn en is er animo voor ?

Ik wou er een weekeind van maken bij ons op het veld... Vrijdag/Zaterdag aankomen en zaterdag en zondag vliegen en dan zondag/maandag afgelopen...

er zijn kampeermogelijk heden bij ons op het veld we hebben stroom en warm water en doushe/toilet.

we hebben een redelijk groot veld met een verharde baan in het midden 3 meter bij 50 meter

er wordt wel wat drank verkocht en wat eten ..maar er wordt geen reklame gemaakt voor het plubliek in de omgeving...

Ik hoop dat het wat wordt en ik hoop jullie dan bij ons op het modelvliegveld te zien..

MVG
Joop de Vries

@Joop

http://www.mvcnederweert.nl/

DORADOPAD 7 Nederweert
848490169_5_U3L0.jpeg

NEDERWEERT helemaal niet VERKEERT la ma kommen die datum.

Gr Japiooooooooooo

Laatst bewerkt:
Hallo Joop,

Wat leuk dat jullie dit evenement willen organiseren. Ik denk dat ik ook wel van de partij zal zijn. Ik heb gisteren het laatste spant gezaagd. Je weet wel die kist met AMT motor. Ik denk dat die van de zomer wel zal vliegen.

mrlavo :o

Laatst bewerkt:
hoi,

is geheel niet ver voor mij dus zou zeggen laat de datum maar komen dan kunenn we inschrijven.

gtjs
wim

hoi Joop
je kiest wel datums in de vakantieperiode denk dat Sandor wel aardig zit met juni we zullen zien
gr.Pieter

Hehe, misschien is de data doorgeven dat jullie niet kunnen sneller ;-)

Heee Joop,

Mooi initiatief en als het bij mij uitkomt met werk en eventuele andere meetings dan kom ik ook aan.

Maar data vragen op een forum werkt niet echt, er is altijd wel iemand die niet kan (zie hier boven) en daar is niet op te plannen.

Je moet gewoon een datum prikken en daar moeten wij het mee doen, kan er iemand niet dan is het zeer spijtig maar niet anders.

Wij zijn allang blij dat er clubs zijn die ons jetvliegers af en toe eens wilt ontvangen :thumbsup:

W ehoren het wel wanneer het is :yes:

in Juni zijn de minste "normale"shows , lijkt me de beste datum.

Zat ook al in mijn gedachte, ergens in juni, normaal gesproken is er dan nog niet zo heel veel te doen met vliegshows.
Dus in juni 1 erbij, zou leuk zijn.

Das maar een uurtje rijden, dus ik ben ook erg geïnteresseerd !
Neem als datum maar iets vroeg op 't jaar (mei of begin juni) dan zijn er niet zoveel andere shows.

Back