Jetcat P20

ja ik had het ook anders kunnen zeggen hoor , ideeen geleend , want dat klinkt iets minder dramatisch.

Ik heb die p60se gekocht zoals jullie weten .
Die was van ene Michael Pitrowski.
Of zoiets ,ik weet niet of ik de naam goed geschreven heb.
Maar goed , ik kocht hem en hij vroeg via de mail of ik iets met de turbine ging doen,en ik zei ,gewoon kijken wat ie doet ,leuk voor een meeting.

Dus ik vertelde hem van mijn hobby ,maar dat vond ie niet zo intresant ,totdat ik het over de 40rs had.
Even tussen haakjes , ik wist toen nog niet dat ie bij Jetcat werkte ,dat zei die later pas.
Dus ik had hem de videos van de 40rs laten zien ,en ook de turbo prop.
De vragen bleven komen ,en ik snapte niet waarom.
Tot ik een vriend van me uit Engeland sprak ,en die zei ,jetcat is met een kleine turbine bezig ,en hadden veel problemen met de verbrandingskamer gehad,maar was sinds kort opgelost , en dat had ik Michael een paar weken daarvoor uitgelegd hoe ik dat deed.
Op Jetpower kwam hij naar me toen omdat ik met die tractor in de hallen liep.
Daardoor herkende die mij ,en hij vroeg me of de p60se me beviel,en nog bedankt voor de tips ,ja en toen begreep ik het.
Marcus had de p20 ook bij op jetpower ,maar was toen nog niet af.

Zo dus dat is het verhaal.

En het antwoord op de vraag waarom ik hem wil hebben ,is puur omdat ik vind dat ze het motortje supermooi gemaakt hebben ,nog mooier dan de Lambert vind ik zelf.

Een lang verhaal ,maar ik hoop voor 100 procent dat ik het mis heb van de overgenomen verbrandingskamer ,maar dat zullen we gaan zien.

Laatst bewerkt:
wat jullie ook nog niet weten ,is dat er een nieuwe p60se komt.
ze dachten dat de nieuwe verbrandings kamer beter zou zijn ,maar helaas ,het brandstof verbruik is toegenomen ,en de stuwdruk is omlaag gegaan .

Isse nie goed .
Via een anoniem iemand uit Engeland hebben ze me gemaild ,en vroegen ze of ik nog tips had.
Ik heb daar nog niet op gereageerd en de mail weggegooid.

Martin,
Misschien is het hoog tijd om je cv eens op papier te zetten
en aangetekend naar jetcat te sturen.
Maar daar doe je persoonlijk mee wat je wil natuurlijk.

Nee hoor ,ik blijf gewoon de lekkere eigenwijze hobby turbine bouwer en ontwikkelaar.

Ik kan nooit m,n mond houden ,als ik iets zie wat niet goed is ,dan zeg ik dat direct ,met de oplossing erbij ,moet ik mischien toch een beetje
mee stoppen.

Laatst bewerkt:
Ik lees dit draadje wel, maar vindt het niet zo leuk om dit draadje te lezen, omdat er hier 1 persoon in een hoek wordt neergezet die het naar mijn mening niet verdient om daar ingezet teworden.

Gr Japiooo

Bruikbare tips mis ik de laatste tijd hier op het forum van je Sandor .

Daar waag ik me niet meer aan met al die vaklui hier
lekker me gangetje.
Zit in florida te onbijten met filipe (jetcentral)
over de motorenlijn die toch maar in nederland ontworpen is.
Ben er toch wel trots op!
Zal ook eens jetcat aanspreken over de P20 want dat kan niet!
Tip: weet wat je zegt zeg niet wat je weet!

lekker me gangetje.

vraag eens wanneer de P20 leverbaar is. we hebben er een mooi projectje voor..

Veel plezier daar

gr Maikel

Ik lees dit draadje wel, maar vindt het niet zo leuk om dit draadje te lezen, omdat er hier 1 persoon in een hoek wordt neergezet die het naar mijn mening niet verdient om daar ingezet teworden.

Gr Japiooo

Super JAAP mijn stem heb

lekker me gangetje.

Doe hem de groeten maar van me.
Doei.

P-20sef gaat ongeveer 2200 kosten is vanaf juni leverbaar
er komt ook een nieuwe turboprop die een 33x12 4blad gaat draaien
levert 18kw

Jet Cat P-20 Photo (Real life not studio shot)

Managed to grab Markus to find out a bit of info. It power is 24 Newtons and at full throttle its consuming 100ml a minute. The turbine weighs 350 grammes and the auxillary installation(ECU etc) is another 150 grammes. Price is, and I wil double check with the wrinklies but I think he said, approx 2200 Euros.

Om34214.jpg

Back