ja ik had het ook anders kunnen zeggen hoor , ideeen geleend , want dat klinkt iets minder dramatisch.
Ik heb die p60se gekocht zoals jullie weten .
Die was van ene Michael Pitrowski.
Of zoiets ,ik weet niet of ik de naam goed geschreven heb.
Maar goed , ik kocht hem en hij vroeg via de mail of ik iets met de turbine ging doen,en ik zei ,gewoon kijken wat ie doet ,leuk voor een meeting.
Dus ik vertelde hem van mijn hobby ,maar dat vond ie niet zo intresant ,totdat ik het over de 40rs had.
Even tussen haakjes , ik wist toen nog niet dat ie bij Jetcat werkte ,dat zei die later pas.
Dus ik had hem de videos van de 40rs laten zien ,en ook de turbo prop.
De vragen bleven komen ,en ik snapte niet waarom.
Tot ik een vriend van me uit Engeland sprak ,en die zei ,jetcat is met een kleine turbine bezig ,en hadden veel problemen met de verbrandingskamer gehad,maar was sinds kort opgelost , en dat had ik Michael een paar weken daarvoor uitgelegd hoe ik dat deed.
Op Jetpower kwam hij naar me toen omdat ik met die tractor in de hallen liep.
Daardoor herkende die mij ,en hij vroeg me of de p60se me beviel,en nog bedankt voor de tips ,ja en toen begreep ik het.
Marcus had de p20 ook bij op jetpower ,maar was toen nog niet af.
Zo dus dat is het verhaal.
En het antwoord op de vraag waarom ik hem wil hebben ,is puur omdat ik vind dat ze het motortje supermooi gemaakt hebben ,nog mooier dan de Lambert vind ik zelf.
Een lang verhaal ,maar ik hoop voor 100 procent dat ik het mis heb van de overgenomen verbrandingskamer ,maar dat zullen we gaan zien.
Ik heb die p60se gekocht zoals jullie weten .
Die was van ene Michael Pitrowski.
Of zoiets ,ik weet niet of ik de naam goed geschreven heb.
Maar goed , ik kocht hem en hij vroeg via de mail of ik iets met de turbine ging doen,en ik zei ,gewoon kijken wat ie doet ,leuk voor een meeting.
Dus ik vertelde hem van mijn hobby ,maar dat vond ie niet zo intresant ,totdat ik het over de 40rs had.
Even tussen haakjes , ik wist toen nog niet dat ie bij Jetcat werkte ,dat zei die later pas.
Dus ik had hem de videos van de 40rs laten zien ,en ook de turbo prop.
De vragen bleven komen ,en ik snapte niet waarom.
Tot ik een vriend van me uit Engeland sprak ,en die zei ,jetcat is met een kleine turbine bezig ,en hadden veel problemen met de verbrandingskamer gehad,maar was sinds kort opgelost , en dat had ik Michael een paar weken daarvoor uitgelegd hoe ik dat deed.
Op Jetpower kwam hij naar me toen omdat ik met die tractor in de hallen liep.
Daardoor herkende die mij ,en hij vroeg me of de p60se me beviel,en nog bedankt voor de tips ,ja en toen begreep ik het.
Marcus had de p20 ook bij op jetpower ,maar was toen nog niet af.
Zo dus dat is het verhaal.
En het antwoord op de vraag waarom ik hem wil hebben ,is puur omdat ik vind dat ze het motortje supermooi gemaakt hebben ,nog mooier dan de Lambert vind ik zelf.
Een lang verhaal ,maar ik hoop voor 100 procent dat ik het mis heb van de overgenomen verbrandingskamer ,maar dat zullen we gaan zien.
Laatst bewerkt: