Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat toch over JETI.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan het feit dat bepaalde topics die over een onderwerp gaan vollopen met zaken die niks met het topic te maken hebben, maar alleen maar gaan over hoe een ander systeem werkt en/ of al dan niet beter is.
Waarom niet posten in het topic waar het thuishoort.
de "Moderators" zullen het wel druk hebben ?
Ik vind ook dat er enorm wordt afgeweken van het uiteindelijke onderwerp , zo moeilijk is het niet om een nieuw topic te openen .
Als iemand later meer over datgene zoekt waar jullie nu mee bezig zijn gaat hij/zij niet zoeken in het/dit Jeti onderwerp .
Op deze manier wordt het forum een grote onoverzichtelijke brij van eh , nou ja eigenlijk niks dus.
Uiteraard helemaal topdat je iemand wil helpen met zijn vraag/probleem , even een nieuw topic openen en je helpt tegelijkertijd meerdere mensen ( = win win)
H![]()
Beetje raar als ik een nieuw topic moet openen om een vraag van iemand anders te beantwoorden, vind je niet?
Maar toegegeven, het kan meer gefocust. Als er een moderator langskomt kan deze misschien het draadje over de twee-motorige boot even afsplitsen.
Om het verhaal compleet te maken zou ik dezelfde vraag graag werkend hebben in een X20
Ik kom er niet helemaal uit…. Het mooie is dat ik deze functie geschakeld wil hebben…
normaal:
Een Schakelaar omhalen en’
- Gasstick bedient beide motoren identiek (2 regelaars elk op 1 kanaal en gemixt)
- Richting stick bedient de roerservo
Hoe krijg ik dat in een X20 tandem
- Gasstick bedient beide motoren
- Richtingsroer stick stuurt roer aan en laat bij meer uitslag de motoren omgekeerd van elkaar draaien voor een korte draaicirkel
als je wilt dat ik hiervoor een nieuw topic open dan gewoon aangeven he
we hebben de voors.. tegens...
50-50..
dan kan ik niet veel anders zeggen dan dat de ts bepaald..
Vanuit de mod kant maakt het iig niets uit.
@Witwas : de 2 topics zo laten, of het oorspronkelijke topic herstellen?