Ik heb de erste rij gaten de andere kant op gebogen en de boel weer inelkaar gezet. Duurde even want 1 van de boutjes van de ngv brak af

goedkope troep...... zitten nu 8 mooie protech boutjes in
Ik wou eens beter in de motor kijken dus ik heb de conus niet gemonteerd. Maakt dat veel verschil in temp? Sensor zit op dezelfde plek vlak achter het wiel, iets van 5mm afstand ofzo in het midden van het blad, moet goed zijn.
Eerste start te snel het gas dicht en een dikke rookwolk.... kuch. 2e start ging goed alleen ik geloofde de gsu niet. Die gaf slecht 440 graden aan. Hele start bleef hij mooi koel.....mmh..... in de motor nog steeds vlammen in het blauw met gele punten. Ik ben met de probe gaan schuiven maar kreeg er niet meer dan 450 graden uitgelezen, zelfs niet toen deze bijna het turbine wiel raakte... mmh, zou hij dan toch een stuk beter lopen? Zat wel een bijgeluidje in, alsof je aan het slijpen bent... Toch voorzichtig even een beetje gas gegeven en de motor reageerde erg goed. Ik ben niet boven de 70K gekomen omdat het bij geluid erger werd. Trilling zat er niet in dus zometeen eens kijken, moet ergens aanlopen. Ik zag geen hogere temperaturen dan 480 graden deze run. Als je het gas dicht gooit zakte hij zelfs even beneden de 400....
Dus nu de grote vraag, is het mijn aanpassing of de conus die er niet is? Ik vermoed het laatste

Ik zal de conus eens monteren en kijken of hij ergens aanloopt. Morgen weer draaien. Indien de temperaturen direct veel hoger zijn is het de conus die de boel teveel tegenwerkt. Toch was hij tijdens het starten ook lekker koel. Nakoelen was ook zo klaar, paar sec en hij zat onder de 100 graden. Vorige keer was dat wel anders.....
Conus kan een hoop doen natuurlijk en is ook snel aangepast

Kwestie van een stukje dremelen, een nieuwe kost ook niet zoveel.....