Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
G

Ger Kovacs

Guest
Is al een beetje vroeg maar toch even bekend maken.
De modelvliegclub Fivelingo opent zijn poort om op 26 april 2009 met turbine aangedreven modellen toe te laten.
De contact persoon is Pieter Nap voor als je je wilt opgeven want bij te weinig animo gaat het hele feest niet door natuurlijk :wink: maar daar twijfel ik niet aan.

E mail van Pieter is "pnap at home punt nl" effe omzetten natuurlijk.

Ben er dit jaar ook geweest met de turbine kisten en het veld is voortreffelijk, alle ruimte en het veld is spiegeltje glad. Dus ook de grotere en zwaardere modellen kunnen hier uitstekend uit de voeten.

Groet Ger Kovacs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, da's wel errug noordelijk.... maar k'heb mezelf voorgenomen om komend jaar wat meer meetings te doen dusss, 3 uur rijden hebben we er wel voor over. :D

Grtz,
Gerald

Heb hem wel in de agenda gezet maar heb geen idee hoe mijn werkweekendrooster er in 2009 uit gaat zien.

Zowiezo is mijn Formost dan nog niet klaar maar komen kijken is ook leuk :yes:

Hoi Wim.

Ja, met een zwever van volgens mij een span van 7 meter, gezien van een bekende nederlandse piloot, ben zijn naam effe kwijt maar kom er wel weer op, ook met turbine en was ook leuk bezig met zijn turbine zwever.

Ger.

is dit ook toegelaten?

gtjs
wim

En het is er ook eruuug gezellig.
Leuk man dat je van plan bent om ook de jetmeetings een beetje te gaan bezoeken, 3 uur rijden? muziekie an, tempomaat ingeschakeld, en je bent er zo. :wink:

Ger.
Zo, da's wel errug noordelijk.... maar k'heb mezelf voorgenomen om komend jaar wat meer meetings te doen dusss, 3 uur rijden hebben we er wel voor over. :D

Grtz,
Gerald

Grtz,
Gerald
Ik denk dat er ook een hoop Duitse piloten zijn .
Voor Graulich en Co ligt het ook niet voor de deur . :D

is dit ook toegelaten?

gtjs
wim

Op de laaste meeting was er ook al een Wim met een turbine zwever .
Zijn achternaam ben ik effe kwijt, hij komt van Utrecht .

Is in ieder geval een heel gezellige club met een mooi vrij veld .
En Pieter is bij de Jet vliegers in Duitsland erg bekent dus zal het wel leuk worden .

Mvg Johan

Laatst bewerkt:
hoi,

idd het is een twin2 7.5 meter , aangedreven door een jetcat p120 , deze was van nico quint
heb wel gezien dat ik 3.5uur moet rijden , zal nog laten weten

gtjs
wim

Deze is in ieder geval van Nico Quint (Nimbus hiero).
Image-4873344-30766213-2-WebSmall_0_f616b3494e307d18799c71c8f09186c7_1

jetmeeting

hoi Ger en andere jetliefhebbers
leuk bedachte naam het draadje komt al lekker op gang nadat het nog geen 24 uur bekend is ik zal proberen jullie lags deze weg op de hoogte te houden over de vorderingen met de organisatie die wat ons betrefd een gezellige leuke dag zal opleven vooriemand die vragen heeft kan mij gerust een mailtje sturen en dan zal ik deze zo spoedig mogelijk beantwoorden
gr.pieter

even een opsomming wat nu al wil komen
ger velox xl
jaap boomerang intro
job boomerang intro
hendrik velox
remke boomerang elan en xl
henk boomerang elan
wim ask 21
pieter phantom f4
begint al ergens op te lijken en hopelijk geef jij je ook op zodat de lijst nog mooi kan groeien
gr.pieter

het is ook mogelijk om lekker met impellermodellen te komen vliegen (stroom is in en om het clubhuis aanwezig)
gr.pieter

Back