Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Ook ik wil me opgeven met de BosModelAir trainer ;-) (modified Formost).

Heb ik een stok achter de deur om hem voor die tijd vliegend zien te krijgen :roll:

@Ger

Goed idee om er een 2 daagse meeting van te maken, het is even een beetje meer werk om te organiseren, maar ik denk dat je dan wel een volle bak hebt, maar het moet natuurlijk allemaal wel kunnen worden gerealiseerd en worden gedaan.

@Pieter

Bij deze meld ik mij/ons aan ( ik en mijn vriendin) om jou een handje te helpen, ik ben bereid om 1 of 2 dagen eerder af te komen en jou te helpen en mij/ons maakt het niet uit met wat, wij gaan alleen niet afwassen en de plee schoonmaken, zo die zit.

Wij beiden hebben een horeca en organisatie achtergrond.

Ook willen wij (ik en mijn vriendin) wel langer blijven, om de zooi op te ruimen, vaak wordt daar niet aan gedacht.

Reden: omdat wij nog snipperdagen over hebben en modelvliegen leuk vinden en maakt niet uit wat, als het maar vliegt en gezellie is.

Ik verneem graag van je.

En als het even kan wil ik zelf ook nog graag een paar keer kunnen vliegen GRAPJEEEEEEEEEEEEE

Vriendelijk groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Bij deze zou ik mij ook graag willen aanmelden.

met wat ik kom weet ik nog niet , maar in iedergeval iets met een turbine:p

(heb ik even geluk dat een tante van mij 15 km daar vandaan woont en daar mag logeren )

gr maikel

heren jetvliegers
het is niet de bedoeling om er een tweedaags evenement van te maken maar voor diegenen die een dag eerder willen komen camperen is er een camping op steenworp afstand vanaf ons modelvliegveld we hebben bepaalde afspraken met de landeigenaar en daar hebben we ons aan te houden we wachten dit jaar maar eens af en wie weet wat de toekomst brengt
gr.pieter

@Pieter
Vraagje: hoever kun jij stenen gooien ?? ik wil graag weten hoever ik moet slepen met men zooi.
Vriendelijke groeten Jaap

Jaap, Pieter zijn fysiek kennende, volgens mij héééééééééél ver.(mij tilt ie op met 1 arm, weeg zelf 83 kilo).

@Pieter we gaan het inderdaad allemaal aanzien dit jaar, we zien wel toch.
Maar wel lekker ,dat vooruitzicht in april weer eens aan te komen waaien bij jullie.

Ger.

@jaap past je "campertje" in de kippenschuur dan ????

groeten martin

Welke kippeschuur ????????

Oeps o die uuuuuuuuhhhhhhhhhhh geen idee maar de kans is wel groot dat ik dan men eigen bbq heb.

Vriendelijk groenten Jaap

hoi,

bij deze wil ik mij inschrijven om te komen vliegen , is met de twin 2 met ee, jetcat p120
span is 7.5m
frq is 2.4

gtjs
wim

we maken het deelnemerslijstje weer een stukje langer
maikel bvm kingcat mb339
ger k a 10 x jetco
herman vision bae 146
wimpy twin 2 zwever
het word al gezellig druk zo nu maar hopen op goed weer dan kan ons niets meer in de weg staan om vele liters peut op te branden
gr.pieter

Back