Jetmeeting Gerpinnes (België)

• Topicstarter Topicstarter Micala
  • Startdatum Startdatum
Oeps ik ben nu aan het twijfelen of ik nu kom vliegen of ni, afgelopen weekend was het toch wel erg gezellie onder elkaar in Nijverdal. Wel men neuspootje weer eens naar de kl geholpen, de oorzaak is mij nu bekent.

Ik was te laat met opvangen en dat kwam doordat ik men sprint tijdens de vlucht niet neutraal had getrimpt, dus ik vloog en hing de hele tijd een beetje aan die stick up te trekken, dus dan moet je tijdens de landing meer up trekken dan ik gewend ben en daar was ik net ff mee te laat.

Mooi lul verhaal ik weet het, maar ik vindt het wel een goed excuus hihihi

Toedeloeeeeeeeeeee

Oeps ik ben nu aan het twijfelen of ik nu kom vliegen of ni, afgelopen weekend was het toch wel erg gezellie onder elkaar in Nijverdal. Wel men neuspootje weer eens naar de kl geholpen, de oorzaak is mij nu bekent.

Ik was te laat met opvangen en dat kwam doordat ik men sprint tijdens de vlucht niet neutraal had getrimpt, dus ik vloog en hing de hele tijd een beetje aan die stick up te trekken, dus dan moet je tijdens de landing meer up trekken dan ik gewend ben en daar was ik net ff mee te laat.

Mooi lul verhaal ik weet het, maar ik vindt het wel een goed excuus hihihi

Toedeloeeeeeeeeeee

dan heb je toch een zwaarte punt probleem en geen trim probleem.
een sprint kun je bijna doodhangen zonder dat hij overtrekt

Yessssssssssss

Ik heb hier thuis eens flink met de vuist op tafel geslagen en gewoon gezegt dat ik naar Gerpinnes ga met of zonder Denny.

Ze pakte de zweep en telaat ik had de zweep al afgepakt, dusssssssssss

ik kom naar Gerpinnes toe

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

P/S tafel is nog wel heel, dat wel weer

Yessssssssssss

Ik heb hier thuis eens flink met de vuist op tafel geslagen en gewoon gezegt dat ik naar Gerpinnes ga met of zonder Denny.

Ze pakte de zweep en telaat ik had de zweep al afgepakt, dusssssssssss

ik kom naar Gerpinnes toe

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

P/S tafel is nog wel heel, dat wel weer
Zolang je op tafel slaat en niet op Denny is er geen probleem:p

Tot over twee weekjes!!

Hallo Micala,

De meeste Nederlanders willen vrijdag morgen aankomen rond 9 uur.

Is er dan iemand ?????????

Hallo Micala,

De meeste Nederlanders willen vrijdag morgen aankomen rond 9 uur.

Is er dan iemand ?????????
Volgens mij komen jullie langs Antwerpen en Brussel als je naar Gerpinnes rijdt, daar is altijd file in de ochtend.

Ik ga rond half tien, tien uur hier wegrijden vrijdag. Dan is alles fijn filevrij :)

Zo ook ma ff aangemeld, kan geen kwaad denk ik

Ook ma ff voor jullie op google gekeken en geknipt en geplakt.

GPS: Rue de Walcourt, Gerpinnes 6280 (B) het veld ligt aan de linkerkant van de N978 als je van het noorden komt

1012022208_5_Qlfp.jpeg

1012039957_5_epVS.jpeg

Vanaf wanneer is daar iemand die de vliegers staat te verwelkomen en is dat konijnenholletje waar ik vorig jaar in kieperde gedicht ???

Voor mij is het 320 km kachelen en ik denk er al op de donderdagvond te wezen, dan kan ik de vrijdag mooi met men piper een beetje invliegen zeg maar.

Gr Japioooooooooo

Laatst bewerkt:
Zo de zooi ingepakt en een volle can kero, wand Ger komt ook en die neemt een zweep mee ik hoop dat hij zen kaplaarzeb thuis laat, dus neem ik geen halve maatregelen.

Toedeloeeeeeeeeeeeee

Hoi Hoi,

Zo we zijn weer terug van Gerpinnes en een ontzettend gezellig weekend gehad en lekker gevlogen, maar het was me toch warmmmmmmmmm kelere jo in Nederland zeggen we dan, de mussen vallen van het dak, nou in Gerpinnes viel een Piper spontaan uit de lucht, zo warm was het.

Maar wel lekker gevlogen, dat dan wel weer.

Gr Japiooooooooo

Hoi Hoi,

Zo we zijn weer terug van Gerpinnes en een ontzettend gezellig weekend gehad en lekker gevlogen, maar het was me toch warmmmmmmmmm kelere jo in Nederland zeggen we dan, de mussen vallen van het dak, nou in Gerpinnes viel een Piper spontaan uit de lucht, zo warm was het.

Maar wel lekker gevlogen, dat dan wel weer.

Gr Japiooooooooo

ooo?? wat was er met de pijper gebeurt dan? :-0

Ik heb hard getwijfeld of ik alsnog zou komen, maar was zondag pas om half 1 's middags wakker geworden, nog jetlag van reisje naar florida.
Dan maar besloten om in Schaffen wat te gaan vliegen, maar daar mocht door de droogte niet met turbines gevlogen worden.

Komen er nog fotootjes van Gerpinnes ?

filmpje

hier zie je een overblik van Gerpinnes
de campers en caravans op een na zijn dus allemaal hollanders.

ook zie je op het einde van het filmpje een of andere onverlaat tegen mijn spy heli vliegen!

[media=youtube]HSVZ4pzHH9g[/media]

op 4.50 min begint de ellende
een motor valt uit en daarna de stabiliteit controle piep-piep-piep.
einde oefening ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back