Jetmeeting Rozenburg 10 Juni 2007

hoi,

Het was weer een buitengewone mooie meeting
een toestel met wat schade maar de piloot kennende is die nu al weer gemaakt :)

mijn dank aan alle vliegers en aanhang
en uiteraard aan alle VRIJWILLIGERS van de E.M.C.R. :worship: (zonder jullie inzet geen meeting)

groeten michel

F15 zei:
een toestel met wat schade maar de piloot kennende is die nu al weer gemaakt :)

Klopt Michel, van de XL Boomie is de pomp niet jofel, 6 maand oud? en de ECU van de F86 gaat morgen op de post naar PROjet.
De ene flap zit weer aan de vleugel vast en de kleine kraak van de rechter boom is weer gefixt, verder gezocht maar kon niets meer vinden, geen schade verder.
Dus met de ECU van de XL Boomie en de pomp van de sabre kan ik toch nog vliegen :)
Ster van deze meeting? dacht zelf de Breitling (L39), mooie kist, en zeer mooi gevlogen.

PS niet zo druk als vorig jaar maar wel heel gezellig en iedereen kon vliegen naar hartelust.

Allemaal bedankt en tot de volgende jets over Rozenburg.

Grtz Ger.

het was een top dag maar waar is de aftersun ;-)
de organisatie was top volgendjaar weer dan hoop ik dat ik ook kan gaan vliegen
Michel nog bedankt dat ik me vliegtuig uit heb mogen stallen
groetjes Limme Riksma

Hee Ger,

Heb je nu weer schade gevlogen???

Maar zo te horen niet al te veel, gelukkig maar ;-)

Jullie hadden verder perfect weer voor de meeting hoop er volgend jaar ook bij te zijn om het bekende "werk" te doen :-)

was een super dag 8) 8) 8) 8)
japieo we hebben je gemist met je airbus
zijn er nog meer foto's?????????????????????????????????????????????????

Hoi

Het was een leuke dag wel een heel kort flugje gemaakt
maar dat was toch genieten :D
Michel,Ger ,Gino en de rest bedank en tot volgend jaar.

groetjes Mark
( even kijken wat een Jetcat kost) 8)

Wat een megafantastisch iets.... turbines.... wauuuuwww....

Vandaag voor het eerst in het echt gezien. Ik vlieg wat met heli's en heb een FG Marder 1:5, maar dit is echt fantastisch.

Is er iemand die de toestellen die vandaag hebben gevlogen kent? Ik ben erg benieuwd naar het shoppinglijstje van bepaalde modellen.....

Vooral een delta die een paar keer op de middag vloog was wel heel erg bizar snel en zag er super uit (AMT?).

De Boomerang XL had een extreem mooi geluid.

Ik ben benieuwd naar wat die kisten speciaal maakt qua snelheid en geluid.

Het komende jaar moet ik me maar eens gaan verdiepen in alles wat hiermee te maken heeft en dan wellicht ooit eens de stap maken.....

hellooo

het was weer mooi om zien
hier wat foto's om nog wat na te genieten

j1.jpg

j2.jpg

j3.jpg

j4.jpg

j5.jpg

j6.jpg

j7.jpg

j8.jpg

j9.jpg

j10.jpg

groeten

Yves

Hoi beste mensen,

Ik ben ook even geweest, had de hotspot thuis gelaten nadat ik de meteo gezien had, maar ik baalde achteraf natuurlijk. Wat n professionele display van de L39 ! mijn complimenten !

Hopelijk komen er meer het meetings in NL, als er interesse is, dan stel ik het voor bij mijn club,

Tot pampa !

Jochem

hallo turbine freaks,
vandaag weer schitterende kisten zien vliegen,het is toch mooi om diverse zelfbouwers met goed draaiende turbine,s te zien vliegen.
jammer ger dat je turbine er mee stopte,gelukkig weinig schade.
ook martin weer bezig gezien om z,n kleine duvel op testbank z,n best te laten doen.toppy martin.
de thundertail van limme ziet er netjes afgewerkt uit,en zal er dus ook aan moeten geloven,maar dat gaat wel goedkomen.
onze tt begint ook op te schieten,turbine is oke,zal ook dit jaar denk ik z,n maiden gaan doen hopen we.
de kisten van de gbr cox waren ook van de partij,en vliegen mooi strak,lijkt ons wel wat,voor volgend project.
al met al een geslaagde dag,en hopenlijk kunnen we volgend jaar ook van de partij zijn.
groetjes,henk

Zag er netjes en verzorgd uit jongens. Na de schaalmeeting in Oss hebben we ook hier weer een leuke middag gehad. Complimenten voor de Albatros (breitling) vlieger. Niet alleen dat de kist er goed uit zag, maar het was ook degene die kon laten zien HOE je een schaaldemo vliegt. Volgende weekend gaan we de 1:1 versie maar eens bekijken.

Oi,
Mees

ik wou ook nog ff zeggen dat het een super dag was! Het was de eerste keer voor ons dat we op dat veld kwamen. We dachten van te voren dat we erg last zouden hebben van allemaal het water in de buurt maar daar hebben we hellemaal geen last van gehad. Ook de bult aan de rechter kant had ik zo mijn twijfels over maar het ging allemaal perfect. We hebben ook lekker vaak kunnen vliegen dat was wel fijn aangezien het bij onze club op moment niet mag!

Ik heb ook gemerkt dat er veel gefilmd is en veel foto's zijn gemaakt waar zijn deze allemaal terug te vinden? Want de foto's en films die gemaakt zijn lijken me super!

P.S. ik voolg met de graupner Harpoon met een amt mercury erin samen met een vriend van me.

Groetjes, Hans Litjens

Alexzzz zei:
Dan heb ik je over het hoofd gezien Niels :lol:

Grt.

Ik zag jou wel :P
Dacht eerst "zal ik nog over die motor beginnen??? Neeeuh.........." :wink: :lol: Was immers een jetmeeting 8)

Was wel leuk alles bij elkaar. Nogmeer foto's of filmpjes, vorig jaar waren het er meer :)

niels

niels steigenga zei:
Dacht eerst "zal ik nog over die motor beginnen??? Neeeuh.........." :wink: :lol: Was immers een jetmeeting 8)

Had gemogen hoor, er waren genoeg rustige momenten bij :D

Maar inderdaad, ik heb zo ontzettend veel camera's gezien, er moeten nog genoeg foto's en video's zijn :roll:

Grt.

en Alex, misschien de boel..de boel laten en lekker die extra`s verkopen tegen jets ?

Moet zeggen, die verleiding speelt bij wel op,

Tot de bigscale meeting,

grt

Back