JETMEETING Rozenburg 10 mei 2009

Hey Maikel,

ik ben de vorige jaren altijd met veel plezier komen kijken en chit-chatten, maar we hebben bij ons het knuffelvliegen, dus dit jaar zal ik moeten overslaan ! Jammer...

Amuseer jullie alleszins dan !

Groetjes,

Davy

Hey Maikel,

ik ben de vorige jaren altijd met veel plezier komen kijken en chit-chatten, maar we hebben bij ons het knuffelvliegen, dus dit jaar zal ik moeten overslaan ! Jammer...

Amuseer jullie alleszins dan !

Groetjes,

Davy

Hmm, Davy, dan zullen we onder het genot van een pint na het knuffelvliegen samen wel even uithuilen ;)

hoi Maikel
kijk liever in dag in de lucht dan dat ik bij moeders op de stoel moet zitten dus kom ik lekker een dagje jetvliegen met de phantom op Rozenburg
gr.pieter

Ik ben er ook bij die dag..

Vandaag de eerste liters kero van dit seizoen opgestookt. Ging nog goed na 4 maanden winterrust..:rolleyes:

groetjes

hoii,

idd vandaag 4 liter kero erdoorgejaagd en eens goed laten gaan met de turbine zwever en als kers op de taart nog wat thermiek kunnen pakken ook , zullen ons zeker goed amuseren daar , tot dan

gtjs
wim

Ik ben er ook bij die dag..

Vandaag de eerste liters kero van dit seizoen opgestookt. Ging nog goed na 4 maanden winterrust..:rolleyes:

groetjes

we hebben inderdaad weer lekker kunnen spelen vandaag.
super goed weer.

men gaat vliegen en neemt mee

full

full

full

full

full

full

Ook Ron van Uum was van de partij om zijn nieuwe flash in te vliegen en met succes:p

en stiekum alvast een beetje te oefenen voor op 10 mei;)

full

full

Het was weer een geslaagde dag en we hopen nog veel te kunnen vliegen (oefenen voor appingedam en 10 mei rozenburg)

gr maikel

Laatst bewerkt door een moderator:
proficiat ron met je flash veel vlieg plezier ermee wat zeker wel zal lukken
voor zo`n piloot als jij :yes:
hij ziet er weer prachtig uit :cool:

grt
michel

Hey Maikel, vlieg jij altijd op pampas? ;)

alleen als Koen iets moet invliegen.
Of als ik spullen moet afgeven , kan hij (en ik ook) gelijk even oefenen;)
we hebben vandaag van 11 tot half 5 kunnen oefenen

ik zal het de volgende keer wel even laten weten:cool:

gr maikel

alleen als Koen iets moet invliegen.
Of als ik spullen moet afgeven , kan hij (en ik ook) gelijk even oefenen;)
we hebben vandaag van 11 tot half 5 kunnen oefenen

ik zal het de volgende keer wel even laten weten:cool:

gr maikel
heb je al je zooi opgeruimd gekregen? :cool: Nog eens bedankt voor de kero die ik mocht stoken vandaag :mrgreen:.

Hmm, mooie tijd.. Ik had maar een vlucht van 2 minuten... zonder landing :(

T22 is in revisie, en de 120sx wil nog steeds niet starten, moet terug naar Jetcat denk ik.. Wordt misschien nog lastig op tijd iets klaar te hebben voor Appingedam :( :(

Of misschien iets met een F... ;)

Hmm, mooie tijd.. Ik had maar een vlucht van 2 minuten... zonder landing :(

T22 is in revisie, en de 120sx wil nog steeds niet starten, moet terug naar Jetcat denk ik.. Wordt misschien nog lastig op tijd iets klaar te hebben voor Appingedam :( :(

Of misschien iets met een F... ;)
komaan Hanzl, je hebt nog een klein 2 maanden. Komt heus wel in orde :-).

komaan Hanzl, je hebt nog een klein 2 maanden. Komt heus wel in orde :-).

Ja, da's waar.. Maar heb net geprobeerd de kromme as uit de defecte canard te krijgen, maar dat heeft de canard niet veel goeds gedaan ;)

Ga deze repareren, maar ook maar 2 nieuwe proberen te bestellen. Dan issie denk ik wel niet gespoten, maar iets zal er vliegen met 'n turbine! - anders schroef ik mn simjet op een charter!

Ja, da's waar.. Maar heb net geprobeerd de kromme as uit de defecte canard te krijgen, maar dat heeft de canard niet veel goeds gedaan ;)

Ga deze repareren, maar ook maar 2 nieuwe proberen te bestellen. Dan issie denk ik wel niet gespoten, maar iets zal er vliegen met 'n turbine! - anders schroef ik mn simjet op een charter!

of kom sneller naar raamsdonksveer;)

Back