Jetmeeting Rozenburg 25 Mei 2008

Zondag 25 Mei 2008 organiseert de E.M.C.R. in Rozenburg
(Zuid Holland) een gezellige vliegdag speciaal voor de Jetvliegers.
De bedoeling is dat we vanaf 10 uur starten inkom is mogelijk vanaf 8:30
Ook Impellervliegtuigen (brandstof of elektro vanaf 1.5 kilo) zijn van harte welkom.
Aanvang: 10.00 Uur.
Het wordt een gezellige dag met de nadruk op: informatie uitwisselen en in een ontspannen sfeer vliegen.
Iedereen is welkom zowel bezoekers als piloten.
Als men wilt komen vliegen, opgeven via dit forum of per e-mail michel.adelaar@tiscali.nl zodat we weten hoeveel piloten er komen.

Er is uiteraard een zenderbewaking aanwezig.

Het veld meet 100 bij 250 meter, waarvan 80 bij 200 meter regelmatig kort gemaaid wordt.
De vliegruimte is 1000 X 500 meter. De pits is verhard en er is een clubhuis met koffie en limonade, tevens is er toilet.

Route beschrijving:
Het veld ligt aan de Noordzeeweg nr 7, op de landtong in Rozenburg. Neem, komende via de A15/N15 de afrit “Industrieterrein Pothof” / “Havens 5300 – 5500”. Vanuit Rotterdam gezien ligt deze afrit vlak vóór de Thomassentunnel (Calandtunnel). Volg deze weg tot aan de einde weg situatie. Daar rechtsaf de Noordzeeweg op. Na 4½ km ligt aan de rechterkant de Mini Airport E.M.C.R. Volg, komende van de veerpont Maassluis – Rozenburg, de weg vanaf de pont naar de dijk. Rechtsaf; weg volgen en einde weg weer rechts de Noordzeeweg op.

Voor meer informatie over deze club zie: www.modelvliegclub-emcr.nl

Tot ziens in Rozenburg

hey,

mijn f16 zal dan nog niet klaar zijn maar heb de jepe f4 pfantom electroimpeller nog staan die ik volgende maand wil invliegen en als hij heel blijft neem ik hem ook mee , anders zal ik gewoon toeschouwer zijn en bij gerald wat info over de f16 verzamelen:-)

Hallo,

Ik hoop dat m,n piep klein turbinetje dan al draait ,want dan ben ik ook weer van de partij ,met de andere pullers natuurlijk.

Groetjes,

Martin.

@Michel.

Ik ben er ook bij, jij ook? maar dan met de F16?

Ger.

nope er is dat weekeind een bedrijfsuitje en wie is de sigaar
ike

Reeds aangemeld.
Zal aanwezig zijn met de VELOX evt. voor vrienden een cursus "Hoe vlieg ik met een VELOX"

Misschien dat ik ook nog de L-39 Albatros in de auto gooi.

Groetjes Ron

hoi allemaal.
bij deze zullen wij ook aanwezig zijn !!

1 Elan en misschien de BAE HAWK MKI elektro DF.

gr vosje

Te gek, alweer een cursus erbij.
Misschien kunnen we ons aanmelden bij de LOI, krijgen we misschien nog geld ervoor.

Gr. Ron

geef ik cursus " hoe hoover ik met een velox"
aha nou maikel doe ik liever die cursus van ron dat hooveren met een velox had ik toch vrij snel onder de knie :lol:

he Ron leuk dat je meedoe ;)

nope er is dat weekeind een bedrijfsuitje en wie is de sigaar
ike
zou toch maar eens gaan praaten (een bedrijfsuitje zonder jouw en geen meeting:confused:) heeft er iemand een hekel aan jouw daar nee toch :D
jammer dat je niet mee kan doen.

grt
michel

helaas vorige keer kon ik het nog wel afschuiven maar met te weinig personeel dan moet er toch iemand de sigaar zijn

Back