Jetmeeting Rozenburg 25 Mei 2008

Zal aanwezig zijn met de VELOX evt. voor vrienden een cursus "Hoe vlieg ik met een VELOX"
Groetjes Ron

@Ron, als je een zender in mode 1 hebt? wil ik er wel een rondje met de VELOX vliegen :)
Dus als cursist ;)

Grtz Ger.

Hoi Michel en anderen,

Bedankt voor de uitnodiging. Ook ik zal proberen er te zijn met Velox en/of MB 339.

Groetjes,

Henri

lijstje deelnemers?

Hoi Michel.

Is er al een beetje bekend wie er zoal komt opdraven op Rozenburg?
Ben namelijk wel benieuwd.

Grtz Ger.

zal wel een beetje de zelfde ploeg als voorgaande jaren worden.:yes:
je hoort elk jaar mensen zeuren dat er geen meetings in nederland zijn,
en als er een georganiseerd word komen ze niet.
of ze komen alleen kijken:nooo:
als ik het forum zo eens bekijk heb ik het idee dat er nog zoveel meer mensen turbine vliegen
Ik ben er in iedergeval weer bij

gr maikel

Ik ga ook proberen er te geraken, maar kan dat nog niet met zekerheid zeggen.

Het zit aardig dicht bij men eindexamens..

hoi,

Misschien is mijn F16 van jepe dan ook al klaar, en of leeft die nog. Dan wil best wel graag voorbij komen.

groeten
Roel

Ik wil graag komen

Ook ik ben zeker van plan om naar de meeting te komen.
Ik denk dat ik mijn nieuwe BVM Ultra bandit meeneem.
Maar de Breitling L39 is ook mogelijk.

Tot ziens,
Jan Bruinier Lelystad

Hallo allemaal,
Ik ben vorig jaar, na een tijdje, ook weer eens in Rosenburg geweest en het is en blijft geweldig.
Nu hebben wij, de LVC_limbricht Sittard jaren geleden ook al eens een Jetmeeting georganiseerd. Na enig overleg met Rosenburg en het bestuur van mijn vliegclub (De LVC dus)willen we dit jaar als er genoeg animo is weer een jetmeeting organiseren.

Het zal dan op zaterdag 27 september zijn !

Nu de belangrijkste vraag?

Is er genoeg animo om in Nederland een 2e jetmeeting zoals in Rosenburg te organiseren?

Ons veld is 140 meter lang en voor een jetmeeting natuurlijk mooi gewalst en gemaaid.
In de lengte richting van ons veld hebben we geen beperkingen!
Wij mogen vliegen van 9.00 tot 21.00 uur.
Zie: LVC Sittard - Home

Graag jullie reactie.
grtjs en bedankt
Frank Cox

rookie

Hee Frank ,leuk weer van je te horen ,als we de spullen heel houden komen we met de thundertail naar jullie veld,jullie veld is prima op met turbine te vliegen,andere jaren was het geweldig.dus hoop ik dat er veel reacties komen. gr rene.(braam) rmt.

In Sittard heb je er automatisch meer Duitsers en Belgen bij. Is het niet handiger om hiervoor een nieuwe discussie te starten Frank?

Oké een nieuwe discussie.

Weten jullie dan misschien nog een goed bekeken Belgie´s en Duits forum om deze discussie te starten?

grtjs en bedankt
Frank Cox

Is het niet een idee om een internationaal forum te pakken? Eventueel uitprintbare flyers/posters naar clubs te mailen o.i.d.

Voorgaande jaren was reclame toch alleen van dit forum uit?

eventueel een simpele advertentie in de MBa is ook netjes! 8)

gr,
niels

Ik ben bang dat het niet gaat lukken om te komen vliegen, probleempje gehad tijdens takeoff :puppydogeyes:. Een van de hoogte roeren gaf er de brui aan.
Om dit weer te laten vliegen kost me wel wat knutsel tijd.
Grts Peter.

crashf16dy3.jpg

Ik ben bang dat het niet gaat lukken om te komen vliegen, probleempje gehad tijdens takeoff :puppydogeyes:. Een van de hoogte roeren gaf er de brui aan.
Om dit weer te laten vliegen kost me wel wat knutsel tijd.
Grts Peter

dat is balen zeg:(
dit was een van de mooiere F16's die ik gezien heb.
in iedergeval sterkte

gr maikel

Back