Jetmeeting rozenburg zondag 6 juni 2010!!

Maikel
succes met de laatste voorbereidingen kan alleen niet komen met de boom xl die is naar duitsland vertrokken maar neem de nieuwe dragon wel mee en zorg je dat je zondag op tijd de koffie bruin hebt?
gr.Pieter Remke en Pim

Maikel
succes met de laatste voorbereidingen kan alleen niet komen met de boom xl die is naar duitsland vertrokken maar neem de nieuwe dragon wel mee en zorg je dat je zondag op tijd de koffie bruin hebt?
gr.Pieter Remke en Pim

Ha die Pieter,

Alles is zo'n beetje nu geregeld.
Het weer ziet er tot nu toe goed uit wat ze voorspellen.:p

Koffie ook geregeld.
ben benieuwd naar je nieuwe kist.

tot zondag

hoi maikel,

word het goed weer daar bij jullie?
ik zal er zeker zijn hoor:-) zie er al naar uit

gtjs
wim

nou als het eff meezit kom ik zondag ook hoorde van m'n schoonvader dat de pootje's binnen zij
ZIT NU NOG IN LONDEN

Zoals het er nu naar uitziet , wordt het morgen een mooie en gezellige dag.

Er zijn redelijk veel inschrijvingen binnengekomen.

Nog een nachtje slapen mannen:mrgreen:

Tot Morgen

Gr Maikel

ben er klaar voor!!!!
Alleen is hier in het zuiden vanavond 20:00 uur tot zondag morgen 9:00 uur de A2 dicht.
Even kijken hoe ik anders rij.

gr vosje :)

Natuurlijk gisteren mn neusdeurtje van de F16 er af gevlogen (te langzaam met net iets te weinig gas, dat high alpha is best lastig nog..)

Maaarrrr. gisteren-avond (nacht) alles weer in orde gemaakt..

A2 dicht? Welk stuk? Ik mag vanavond nog naar Maastricht...

Hans

Natuurlijk gisteren mn neusdeurtje van de F16 er af gevlogen (te langzaam met net iets te weinig gas, dat high alpha is best lastig nog..)

Maaarrrr. gisteren-avond (nacht) alles weer in orde gemaakt..

A2 dicht? Welk stuk? Ik mag vanavond nog naar Maastricht...

Hans
Hoi hans , bij echt !!!

gr vosje :)

Ben net terug van de jetmeting.
Ik heb een super mooie dag gehad,jammer van de regen vanmiddag.
Maikel en team bedankt,en op naar de volgende meeting.

groeten remke

Hoi allemaal,

ook ik ben, na 2u rijden, weer netjes thuis gekomen. Maar ineens alles uitgepakt en te drogen gelegd. Heb uiteindelijk vanmorgen één vluchtje kunnen maken (met applaus, waarvoor dank) ... Maar daarna was het uitregenen. Is in de namiddag nog wel opgeklaard, maar toen stak alles weer in de auto.

Op naar de volgende keer.

P.S. Ik heb het net gepresteerd om meer dan de helft van de foto's te verwijderen op mijn camera. Ben dus met een undeleter aan het proberen ze terug te krijgen. Wordt duimen.

Groetjes,

Davy

Joehoeeeeeeeee

Ik ben ook weer veilig thuis en wil bij deze de hele organisatie bedanken voor de zeer goed georganiseerde jetmeeting en graag tot een volgende keer.

Gr Japioooooooooooo

Hoi allemaal,

ik moet natuurlijk ook weer de organisatie bedanken, dat was ik vergeten.

Ik heb ondertussen ook goed nieuws. Ik heb de verwijderde foto's kunnen recupereren. Nu heb ik een selectie gemaakt en deze op mijn picasa gezet.

Er zijn natuurlijk nog veel meer foto's gemaakt. Wel jammer dat ik pas na de buien ben beginnen fotograferen en dat er dus al veel volk weg was. Ook is de lucht nog redelijk donker, maar de meeste foto's vallen goed mee.

Moest er iemand zijn die een bepaalde foto in vol ornaat wenst, dan hoor ik het wel.

P.S. Kent er iemand deze man ? Die liep namelijk rond zonder leiband... ;-)

Rozenburg_001.jpg

Groetjes,

Davy

Klopt dit was een jetmeeting geen BDSM meeting :mrgreen:

Alhoewel tijdens de regen iedereen in het clubhuis zat/stond leek het daar wel een darkroom

Gr Japiooooooooo

Hoi allemaal , prima gevlogen met mijn sprint (Zwever !!!!) ,hij vliegt ook super met de turbine uit.

Maar ik dacht dat het een jet meeting was , !!!!!!!!
Waar zit die turbine dan ,zie foto:
Rozenburg_050.jpg

gr vosje ;)

Gezellige bende daar in Rozenburg. Beetje jammer van het weer, maar er is toch flink gevlogen.
Leuke meeting jongens ! Tot volgend jaar.

was geweldig gisteren ondanks het weer drie vluchten kunnen maken met mijn bobcat en daarbij wil ik ook maikel bedanken voor zijn hulp met afstellen van mijn bobcat

Back