jetmeeting

@Pieter

Kijk de taken zijn weer goed verdeelt, Hans gaat maaien, ik zorg voor de gezeligheid, Denny voor de koffie, Willem voor de kippepoten, nu nog Maikel regelen om de hekken te plaatsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dat gaat gezellie worden echt wel.

Gr Japioooooooooooooooo

hoi Jaap
laten we Maikel ook maar een rustig en gezellig weekend gunnen we zorgen wel voor de afscherming
gr.Pieter

Jaap
je schrijft wel Willem voor de kippepoten maar als die er zaterdag pas is en dan zaterdagavond gezellig iedereen aan de bbq is dat niet teveel van het goede alhoewel als ik het zo hoor over Willem zijn kippepoten is het misschien wel een lekker voorafje
we zullen zien
gr.Pieter

jaja Hanzl
kan wel zeggen dat we een goede slager hebben die ook voor heerlijke salade en sausjes plus een lekker stokbrood zal zorgen op de zaterdagavond het zal jullie denk en hoop ik nergens aan ontbreken
gr.Pieter en Remke

Stadskanaal.
Vanmiddag even een klein voorproefje voor de jetmeeting gemaakt.
totaal 12 vluchten gemaakt ,mag van mij nog wel wat warmer worden
Pieter met de boomerang xl
Pim met de boomerang sprint
Remke met de boomerang elan

groeten Remke

hoi Maikel
als jij in staat bent in die bomen te landen zorg ik voor een beker wij landen er langs dan kun je vanaf de horizon op 30 cm hoogte binnen komen er staat alleen een heg langs het veld aan de lange zijde maar daar mag je ook niet achter vliegen we vliegen meestal op een diagonaal en dat is meer als 250 meter
gr.Pieter

Ahhh dat is mooi.
dan weet ik wat ik mee kan nemen .
Ik heb er een aantal waar ik een beetje ruimte voor nodig heb;)
gaat er zeker eentje van mee :mrgreen:

Met de wind uit de zuidwest hoek zit je daar altijd wel goed als ik me goed herinner van de schaalmeeting ene jaar of 2 geleden.

Beetje diagionaal vliegen en je mist de bomen mooi, aanvliegen is ook wel leuk, eerst een beetje van links recht naar je toe vliegen om niet de final achter het hek te hebben en dan wat indraaien voor een landing op de baan (wordt die deze keer ook weer op het gra gespoten?).
Althans dat is wat mij ervan bij bleef met de Decathlon en Skymaster.

Maar goed te doen volgens mij :yes:

Ahhh dat is mooi.
dan weet ik wat ik mee kan nemen .
Ik heb er een aantal waar ik een beetje ruimte voor nodig heb;)
gaat er zeker eentje van mee :mrgreen:
Ik ben benieuwd wat er in je busje gaat liggen ;-).

Ik en nog wat belgische delegatie komen donderdagnacht aan. Rond een uur of 12 denk ik.
Moest je s'nachts wakker worden van wat lawaai, het zijn maar een stel belgen :).

wie weet al wat hij zoal meeneemt te vliegen naar Stadskanaal zodat we er een aantrekkelijk persbericht van kunnen gaan maken
alvast bedankt
gr.Pieter

Back