Jetpower 18 september

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Deze meneer ook en dan alleen op de zondag en zoekend naar een Phantom alhoewel ik er al 1 op het oog heb.

http://www.jetpower-messe.de/

Anfahrt

Die Anfahrt zum Flugplatz Bengener Heide erfolgt über die A 61 (zwischen Bonn und Koblenz) bis zum Kreuz bzw. Dreieck Bad Neuenahr-Ahrweiler. Dort biegt man auf die A 573 ab und fährt diese bis zum Ende durch. Bitte bleiben Sie unbedingt auf der A 573, bis diese in eine normale Straße einmündet! Man fährt auf dieser Straße weiter durch Bad Neuenahr-Ahrweiler bis zur nächsten großen Ampel. An dieser biegt man links ab und fährt unter der Unterführung durch zum Flugplatz. Der Weg ist aber auch mit roten JetPower-Schildern ausgeschildert.

Bitte fahren Sie direkt bis auf das Flugplatzgelände; die Parkplätze sind dort kostenfrei!

Gr Jaap

Laatst bewerkt:
sssst.... ;)

Hij's niet nieuw he, maar wel leuk voor de winter denk ik. Heb al teveel lol gehad met die van Jopie :D

carsten had er denk ik 10 vluchten mee gemaakt..
zit veel duur spul in , heeft trouwens bij mij ook een Viper besteld..

carsten had er denk ik 10 vluchten mee gemaakt..
zit veel duur spul in , heeft trouwens bij mij ook een Viper besteld..

Hij had al laten vallen dat 'ie interesse in een Viper had, maar wist niet dat hij ondertussen de knoop al had doorgehakt.

Is behoorlijk compleet inderdaad, maar mij kennende ga ik 't toch op mijn manier inbouwen...
Hij is met de servo-keuze wel wat overboard gegaan ;) Ik ga even wat schuiven met servo's, die 8911's gaan dr denk ik uit voor Jopie zn F16.

Ik geloof dat 'ie de piloot ook laat zitten, misschien mag ik dan wel eens met Maikel/Koen en de Flash een rondje meevliegen :mrgreen:

200881512109_Barbie.jpg

Hij had al laten vallen dat 'ie interesse in een Viper had, maar wist niet dat hij ondertussen de knoop al had doorgehakt.

Is behoorlijk compleet inderdaad, maar mij kennende ga ik 't toch op mijn manier inbouwen...
Hij is met de servo-keuze wel wat overboard gegaan ;) Ik ga even wat schuiven met servo's, die 8911's gaan dr denk ik uit voor Jopie zn F16.

Ik geloof dat 'ie de piloot ook laat zitten, misschien mag ik dan wel eens met Maikel/Koen en de Flash een rondje meevliegen :mrgreen:.

200881512109_Barbie.jpg
mooi nieuw popje, ik bedoel jet:). Jij kunt makkelijker uitleggen als ze vragen waarom er een Barbie in zit. Nl. "Ik heb hem zo gekocht" :mrgreen:

Trouwens, je tankgerief ligt hier nog bij mij thuis..

ook ik ga er heen mag met de qaud bij wren op stand staan

wordt wel alleen zaterdag want zondag weer show er meer

groet niels

Back