frema 25 aug 2009 #21 He niels ,super leuk joh ik ga je zien , niet starten binnen eeeeh , anders waaien we weg
CZuidema 25 aug 2009 #22 Ook ik ben van plan om er naartoe te gaan maar weet nog niet welke dag... Is er een dag dat absoluut niet gemist mag worden?
Ook ik ben van plan om er naartoe te gaan maar weet nog niet welke dag... Is er een dag dat absoluut niet gemist mag worden?
Frank Hartog 26 aug 2009 #23 CZuidema zei: Is er een dag dat absoluut niet gemist mag worden? Klik om te vergroten... jazeker! de zaterdagavond vanaf 21:00 : nacht vliegshow! dat moet je zien! Frank
CZuidema zei: Is er een dag dat absoluut niet gemist mag worden? Klik om te vergroten... jazeker! de zaterdagavond vanaf 21:00 : nacht vliegshow! dat moet je zien! Frank
henk visser 26 aug 2009 #24 Frank Hartog zei: jazeker! de zaterdagavond vanaf 21:00 : nacht vliegshow! dat moet je zien! Frank Klik om te vergroten... Klopt! Vorig jaar VW Caddy turbine aangedreven! Ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben?
Frank Hartog zei: jazeker! de zaterdagavond vanaf 21:00 : nacht vliegshow! dat moet je zien! Frank Klik om te vergroten... Klopt! Vorig jaar VW Caddy turbine aangedreven! Ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben?