JetPower 2011 wat fotootjes

lager probleem

Yep, hij heeft wel wat "probleempjes" met de lagers gehad maar dat verteld ie nog wel op het forum.

En ja, als je daar een stand hebt dan krijg je een slot en mag je vliegen daar.

lager problemen ben benieuwd hoe dat opgelost is.
Met de vergelijkbare motor van mij heb ik die tot nu toe niet gehad maar ik ga niet verder dan 100k . anders word het te gek voor de formost denk ik.

mooie foto,s Berto gr Gerrit Jan

Ha Martin,

dan ben jij ook lekker bezig geweest :yes:

Jet Munts komt ook met een lief kleintje, meer stuwkracht dan de P20 en goedkoper (zeggen ze).
Ben benieuwd.

Dat doe je goed Dick, volgend seizoen dus een nieuw jetje erbij :thumbsup:

Het lager verhaal heeft Gerald belooft dat hij het zou posten in z`n draadje, weet al wel hoe of wat maar laat hem dat zelf maar verspreiden.

Leon had de koffer wel vol.:banana: :D :cool:

full

T is een 3x11:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Berto,

Zo te zien had jij wel een mooi plekkie gescoord om plaatjes te schieten ( mis alleen een foto van miss bella italia ;) )
Idd genoeg mooi spul te koop daaro, bij mij is het alleen bij de aanschaf van wat spare parts voor mn landing gear van de velox gebleven ( scheelt toch weer verzendkosten).
Maar het wensenlijstje is wel weer gevuld na zo'n dag.

Volgend jaar weer, dan hopelijk met een beter gevulde portomonee :)

Groeten danny

Hee Danny,

ah dat mooie plekkie viel toch wel mee, redelijk op het start en toch down punt.

Als we volgend jaar met een stand gaan staan dan moeten we maar eens wat van die miss bella italia`s gaan inhuren dan komt iedereen vast wel kijken wat we allemaal hebben ;-)

Heb zelf ook wel een aantal mooie kissies gezien die ik misschien ooit eens.............

Ah, nog even droimen op het werk maar :lol:

Rond de middag (zondag), terug gereden na 2,5 dag. Er waren al een paar buien gepasseerd, maar die duurden gelukkig niet lang.
Het blijft leuk, ook de jaarlijkse "reunie" van JP gangers!
Weer veel nieuws te zien.
Alleen de nachtshow viel zwaar tegen, het vliegende gedeelte was bijna uitsluitend heli's, maar wel een leuke zweefsleep gezien!

(Berto, en je eerste foto was meteen goed :D)

Mooie experimentele kist gezien met een Turboprop Wren die een impeller aandrijft! Brandstof verbruik is terug naar ongelofelijke waarden! (laag dus...)

En nu maar hopen op een herfst, winter en voorjaar met rotweer (bouwweer:p) dan heb ik een kansje alles af te krijgen!

Hee Richard,

Speciaal voor jou ;-)
Het was vrijwel de eerste stand die we echt aandeden en daar stond "jouw" kissie.
Meteen eens even goed bekeken en dat ziet er mooi uit.

ben zeer benieuwd.

Die turbopro ducted fan (wel een leuke benaming toch) was ook op Pampa afgelopen jaar en heb me toen ook verbaast over het lage brandstof verbruik, het lage geluid en de hoge stuwkracht.
Die AD Angel (dacht dat het een Angel was) gaat er verticaal mee.

Maar qua prijs blijft het een luxe apparaatje :lol:

Laatst bewerkt:
Berto,

Stond er bij dit toestel een prijs en meer info over welke turbine(s) ?

IMG_4968.JPG

De Futura vind ik een erg mooi toestel, maar dit trekt toch echt wel op niks... :-)

IMG_4956.JPG

Wel erg veel "kwijl"materiaal...

Groetjes,

Davy

Hee Davy,

Die F117 is van Aviation Design en geschikt voor één 12 of 16kg turbine.
schaal 1:8
lengte: 2410mm
spanwijdte: 1550mm
gewicht droog: 12-14kg
Stond geen prijsje bij.

Vindt de Futura zelf helemaal niks maar met zo`n 2de vleugel erbij moest ik er toch even een fotootje van maken.
Nu vindt ik hem 2x niks ;-)

Grt,
Berto.

lager problemen ben benieuwd hoe dat opgelost is.
Met de vergelijkbare motor van mij heb ik die tot nu toe niet gehad maar ik ga niet verder dan 100k . anders word het te gek voor de formost denk ik.

mooie foto,s Berto gr Gerrit Jan

Inderdaad wat problemen, uiteindelijk niets met de motor te maken maar met de JM lagers....., zie hier: [18237] kj66-conversies-12

Het was weer een prachtig evenement, veel gezien, veel gesproken en veel gezelligheid. Paar mooie vluchten neer kunnen zetten behalve op zondag. Ik kwam er achter dat m'n perslucht fles de hele nacht heefd opengestaan waardoor hij de volgende dag leeg was.......misschien toch ook maar eens zo'n starterje er op schroeven. :D

Groetjes,
Gerald

Laatst bewerkt door een moderator:
@Jozef, zijn dit nieuwe fotos, of een quote?

Een quote heeft niet zoveel zin, en doet de database server pijn..
Graag weer weghalen.

Back