JETS OVER PAMPA 2007

ben ook bijna heel de dag gaan kijken, blikvanger voor mij persoonlijk: de synchroon vlucht van de 2 Raven turboprops (zo rond 18u.)
volgend jaar zeker terug!

Mooie pics :)

Wat voor cam heb je die gemaakt? Zelf moest ik het doent met een DSC-S60 4.1M Sony met maar 3x optisch dus dan weet je al hoe de foto's worden. Veel blauw met een vlekje in het midden, tenzij ze ffies goed dicht langs kwamen.

Voor diegenen die het gemiste hebben: VTM nieuws van 13 uur, "voortspoelen" tot minuut 23

En dan te denken dat die gast daar zaterdag nen helen dag stond te filmen ... 't is de moeite ;)

Wij zijn net terug van de pampa , na 4 dagen hard werken zit het er weer op voor dit jaar !!

De show is perfect verlopen , helaas dat er vandaag om 15:00 er de eerste regen zich aanbood ,
maar naar een aantal min. waren er weer piloten die zin hadden in nog een vlucht !!

Van mijn zijde ,alle piloten en toeschouwers bedankt en tot volgend jaar maar weer !!

Singin off:
Vlucht leiding pampa .

gr vosje :D :D

ps. heb er weer een mooi kleurtje er bij gekregen !!

Aan alle medewerkers en piloten op Pampa: bedankt het was een mooie dag,het was echt top :thumbsup:.

en euh... regen? welke regen? :wink:

mvg tim

@Alle leden van de Pampa, hartelijk bedankt voor jullie inzet, zonder jullie grote inzet is er nu eenmaal geen Pampa jetmeet.
Ik vond dat het goed was geregeld, in de pits, en bij de verzorging van de inwendige mens :thumbsup:

Mijn beleving? 1e maal dat ik mee mocht vliegen in het jetcircus, en uiterst goed bevallen.
Hopelijk kan en mag ik volgend jaar ook weer present zijn op Helchteren.
Laat de plaatjes maar komen("mag ik effkes een fotoo van uw toestel trekken") vaak gehoord dit weekend :wink: :celebrate:

Groet Ger Kovacs.

Die formatie van 4 F-16,s van AFB Kleine Brogel....en een Fouga Magister.

Even verderop op Sanicole demo gegeven, en natuurlijk ook nog even op Pampa Range laag overscheren. :D 8)

Vooral de laatste fly-by van de no.4 F-16 was kickuhhhhh! jammi jammi ......Full AB erover! Tsjakka!

Verder vond ik persoonlijk die gast met die Panther F9 een erg stoere demo geven.
En Benny v/d Goor zoals we hem kennen he, laag en hard, mooiiiiiiiiiii
M,n vliegcollega: is z,n aileronservo kaduuk? nee joh, da,s een multi-point roll ! 8)

Verder hele mooie vluchten gezien van de jetguys, het zaakje was wederom goed georganiseerd, goeie zaak PMF!

Bedankt voor de prettige dag en tot de volgende zitting!

Groeten,Frank

Ook namens mij is een dankwoord aan pampa op zijn plaats !

Vond het een geweldige ervaring om tussen zoveel moois mijn 1e pampa al vliegend mee te maken !

Geeft ook weer veel ruimte om na te denken over een vervolg kist :yes:

Hopelijk weer tot volgend jaar !

ook namens mij, pampa geweldig hoor ga zo door. :thumbsup:

p.s. die feestavond met de DJ super 8)

grt michel

Ik ben zondag geweest :D en de organisatie was :yes:

Idem Fuga Magister (The real thing) en 4 RBAF 16's rond het middaguur.

De boys and girls van Pampa hebben het (allemaal) erg goed voor elkaar :thumbsup:

Jongste Jet Pilot 13 jaar :mrgreen: :thumbsup:

Sorcerer zei:
Voor diegenen die het gemiste hebben: VTM nieuws van 13 uur, "voortspoelen" tot minuut 23

En dan te denken dat die gast daar zaterdag nen helen dag stond te filmen ... 't is de moeite ;)

Die gast die daar de hele dag stond te filmen was voor een DVD voor RC Jet Universe.
Die van het nieuws zijn maar even geweest ...

Koen sr

Was geweldig weekend ,aan alle medewerkers op Pampa bedankt :music:

De afsluiting van de dag was ook geweldig met als pronkstuk de Fuga deze maar effe op de foto gezet . :D

fuga.jpg

Pampa bedankt :wink: :wink:

Grt Ger en El :D

koen sr zei:
Sorcerer zei:

Die gast die daar de hele dag stond te filmen was voor een DVD voor RC Jet Universe.
Die van het nieuws zijn maar even geweest ...

Koen sr

owkay dan ... ;)

Back