Jets over Pampa 2010

Koen :dan geef 13 maar aan mij

nummer 13 heb ik vorig jaar al aan mn reet gehad..
ik kan me niet voorstellen dat er nog iets erger is dan nummer 13....

2 jaar achter elkaar nr 13 :D ??
laat maar fijn staan zo, als ik ergens niet in geloof is het die onzin allemaal

Heren,

ik wil niet zeurend overkomen, maar in 2009 heb ik op 3 shows nr 13 gehad en dat waren alle drie telkens de shows zonder ongelukken en alleen maar meevallers !

Succes met de inschrijvingen ! Ik zal mijn stem al maar beginnen te smeren...

Groetjes,

Davy

Ai ai Davy worden wij nu echt WEER verplicht 2 volle dagen naar uw stem te luisteren :-p

en dat begint iedere morgen weer met de volgende zinnetje "is er nog koffie? hebben de jongens het nodig ja?"

Maar het gaat ondanks dat toch weer een geweldig weekend worden :-)

@Vincenzo

Ja wij zijn blij met Davy, die kan me toch lullen door die mic jo, int belgs / Nederlands / Engels / Frans / Duits af en toe int Papiamentos of zoiets dan luisteren wij ff niet.

Maar wij hopen ook dat jij weer aan de startlijn staat en die brandblusser naast je hebt staan, dat biertje heb je nog tegoed van mij.

Gr Japioooooooooooo

Jippieeeeeeee Davy komt ook.

Hey Jaap, wat een enthousiasme. Ik kon een lachje even niet onderdrukken. Wat maakt dit een mens toch gelukkig.

Ja wij zijn blij met Davy, die kan me toch lullen door die mic jo, int belgs / Nederlands / Engels / Frans / Duits af en toe int Papiamentos of zoiets dan luisteren wij ff niet.

Vroeger was ik de stilste thuis. Ik weet niet waar het ooit mis is gegaan. Mijn carriere aan de microfoon begon ooit met "jama zeg, wat moet ik dan vertellen ?" :-) :-) Trouwens, Papiamentos spreek ik nog niet, want dat is Chinees voor mij ! En Chinees kan ik echt niet. :-)
P.S. Als ik in juli zie dat je even niet luistert, zal ik (eerst zachtjes, daarna wat harder) je naam af en toe eens roepen !

Ai ai Davy worden wij nu echt WEER verplicht 2 volle dagen naar uw stem te luisteren :-p en dat begint iedere morgen weer met de volgende zinnetje "is er nog koffie? hebben de jongens het nodig ja?"

Vincent, ja , dat zal moeten, waarvoor mijn oprechte excuses ! :-) :-)
Wat de koffie betreft, ik hoop dat jij die de volgende keer hebt klaarstaan als ik arriveer ! Mijn sterallures beginnen me parten te spelen, dus... :-)

Groetjes,

Davy

misschien

@Davy.

Ik weet precies waneer jij even niet door de MIC kan spreken :mrgreen: en dan ben je NIET naar het toilet of iets aan het eten.
Alhoewel, met een handsfree setje zou het wel gaan hé, vliegen en spreken tegelijk.

(wacht altijd todat jij zegt "zien jullie je dat? daar komt een kist snel voorbij? zag je dat niet, da's pas snel hé")

Ger.

Zo even een schop omhoog gehaald, niet dat ik het vergeten was hoor, misschien anderen wel, dit draadje weer even actueel maken.

agnes.jpg

Gr Japioooooooo

Vliegen Koen vliegen, ikke even niet kheb de griep namelijk, mot toch vlug beter worden gezien het feit dat het na maandag weer mooi wordt, dan moet ik natuurlijk wel weer vliegen.

Gr Japioooooooo

Goededag Koen Sr,

Ben net terug van een leuk weekendje vliegen op de Pampa's. Was tot vanochtend een beetje nat, tussen de buien doorgevlogen en vanmorgen met een zonnetje wakker geworden op jullie veld.

Dus ja ik wil me ook inschrijven voor Jets over Pampa

Model: Elan
Freq.: 2.4Ghz
Naam: Ray Struik

Verdere gegevens hebben jullie van de vorige keren.

Op ja ik wil graag weer op het veld kamperen.

Groeten Ray

@Ray

Is dat leuk op het veld kamperen????

geef Koen wel even aan waar je graag wilt staan, aan de rand van het veld / eind van het veld / begin van het veld / midden op het veld er is namelijk nog plek zat op het vliegveld, jij bent de eerste die er wilt staan.

Als je komt HELM niet vergeten

Gr Japiooooooooooo

Scherp Jaap en bedankt voor de tip dat als jij gaat vliegen dat ik dan een helm op moet.

Trouwens een plaatsje aan het begin van de 'line-up' (ff vertalen: aan het begin van de wachtrij voor het mogen vliegen met je jet op Pampa) is natuurlijk niet verkeerd.:-D

Nee, ik ga wel op het kampeer VELD staan dan is die helm misschien ook niet nodig.:sleepy:

Japio hou de Sprint in leven en tot Pampa of misschien wel eerder.

Gr. Ray

Herinnering

Hallo iedereen

Nog 8 keer slapen en het is zover: de 20ste editie van Jets Over Pampa!!

De voorbereidingen zijn al begonnen en er is goed weer besteld.

Tot volgende week allemaal!! :cool:

PS: Piloten die zijn ingeschreven en toch niet kunnen komen, gelieve een mailtje te sturen naar koen.achten@skynet.be. Dan kunnen piloten die op de wachtlijst staan jouw plaats innemen.

Back