Frank Stevens zei:Volgend jaar naar Pampa met een stuk of 10 Piranha's??
Ik hoop dat er volgend jaar inderdaad meer electro JET's zijn, misschien krijgen we dan ook wel wat meer tijd. Maar 10 Pyranha's tegelijkertijd in de lucht (in formatie), dat moet toch wel een spektakelair gezicht zijn!

Op de Electro Meeting in Keldonk waren er reeds een stuk of 10, ik heb er echter maar 3 / 4 tegelijk zien vliegen. Hetgeen ook al leuk is om naar te kijken.
Ennuh ... als je die Pyranha video op JéPé zijn website bekijkt, lijkt het of Hans en ik elkaar daar raken, maar dat was dus niet zo. We vlogen op die video in een bocht over het veld en als je dan iets UP trekt lijkt het of de ene JET de ander inhaalt, vanuit kamerapositie. Zo snel kun je trouwens ook niet de/accelereren. :wink: Deze vraag wordt mij namelijk vaak gesteld. Wel hebben Dirk Wouters en ik elkaar in Keldonk getoucheerd in het vertikaal klimmen. Op beide vleugels was echter niets van schade te herkennen. 8O
Op de volgende foto zie je Dirk zijn Pyranha (en mijn 2 jets), als je goed kijkt zie je dat hij de nieuwe staart constructie heeft en ik nog met de proto uitvoering vlieg. Hetgeen overigens zo gewijzigd kan worden hoor, het stabilo is maar van 5mm balsa gemaakt.

Tot de volgende Meeting (met Pyranha),
Emile