JetWorldMasters 2013 Zwitserland

@Gerald.

Proficiat met je behaalde resultaat, zo hoog in de statische beoordeling zegt voldoende over je gedrevenheid en bekwaamheid :wink:
Nu 2 jaartjes verder opschalen aan de 'orange' en je komt op 1.
En dan dat vluchtje ja, wat wil je met dat waardeloze weer tot aan juli toe, tel daar de wedstrijd spanning bij op en dan overkomt je zoiets :oops:

(PS, denk dat de jury voortaan wel beter beslagen ten ijs zal komen, verder niets aan toe te voegen)

En nu lekker volop genieten van je thuis situatie Gerald :yes:

Groet Ger. See you

Grote bewondering

Ik wil iedere deelnemer van de lage landen ( Ned en Belg ) zeker proficiat wensen voor de knappe prestaties , veel bewondering voor !!
Maar ik wil hier toch even mijn super bewondering voor Philip Avonds uitspreken , ik was erbij toen hij de Fouga Magister spijtig genoeg crashte begin dit jaar .
En ik kan alleen ma zeggen wow ! hoe kreeg hij deze kist zo snel terug hersteld en er dan ook nog de titel mee pakken .
Groot respect !!
Knap linkje van de 3 eerste se , en ja als Belg toch beetje respect voor deze mannen 1 en 2 knap - Philip en Wim proficiat ( Ik denk dat dit in belgie een beetje te weinig gezegt wordt , daarom bij deze )

[URL="
three jet-pilots JET WORLD MASTERS SWITZERLAND 2013 Class 13,5 kg - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog de Dutch team leden op een rijtje :D:

Hans Hochgemuth met zijn helper Donald van Tongeren en de F100D Super Sabre:
Grotefoto-G7W6BMYU.jpg

Raanan Wassen, geholpen door Marijn Penninx, hier met zijn lokale helper Thomas Lehmann. Model F16A in vuile, ruige kleuren van Israël.
Grotefoto-ATDCQTIY.jpg

Marijn Penninx met mijn F15C, ik er naast:
Grotefoto-WUPNNBSM.jpg

...en ikke met helper en eigenaar van scale-jets Marijn Penninx:
Grotefoto-VINZZLFD.jpg

Volgende JWM in 2015 zullen gehouden worden in duitsland bij het plaatsje Leutkirch op een privaat vliegveldje. (EDNL voor de kenners)
ednlanflug.jpg

Erg mooie accommodatie met een flink stuk beton, hangaars voor de modellen en er zullen kampeer faciliteiten zijn direct naast het veld op loop afstand dus dat belooft weer een mooi feest te worden. Komend jaar gaan we weer in nederland een kwalificatie houden, er mogen er 6 mee, niet geschoten is altijd mis!!! Ik zal er binnenkort een nieuw draadje voor openen.

Groetjes,
Gerald

Vanuit ander draadje hier ook effe herinnering aan de laatste wedstrijd van dit jaar:

Voor de geïnteresseerden, zondag 13 oktober vlieg ik mijn laatste NK wedstrijd op Deelen, hou deze link in de gaten voor toegang op de basis als je wilt komen kijken (...of meedoen? ;)) : Wedstrijddata 2013 | Subcommissie Schaal Ik vlieg dan in de klasse F4G waar overigens alle modellen met een maximaal start gewicht van 25kg zijn toegestaan. Dusss, mocht je nog een (semi)schaal model hebben, kom gerust eens langs!

Groetjes,
Gerald

Back