JetWorldMasters 2013 Zwitserland

Gerald in concentratie :lol:
1187270_580414442015744_1018596656_n.jpg

Hoi mensen een vraag aan Gerald is toegestaan op vliegbasis Deelen te filmen als jullie aan het vliegen zijn voor the Jet World Masters 2013?
Groeten van Wouter Aka Pagani Productions

Laatst bewerkt:
Nee, dat is niet toegestaan.

Echter als je alleen maar lucht ziet dan weer wel ;-)

En voor de JWM 2013 wordt er nu niet meer geoefend daar die nu aan de gang is :lol:
Dan wordt het voor de JWM 2015 ;-)

De caravan staat klaar,. nog 1 daggie werken en dan richting de JWM :banana:

Jaja, Gerald 3e statisch en 12de vliegend tijdens de eerste ronde.

Vliegronde 2 en 3 moeten dan dus wel uitmuntend zijn.

Nee, dat is niet toegestaan.

Echter als je alleen maar lucht ziet dan weer wel ;-)

En voor de JWM 2013 wordt er nu niet meer geoefend daar die nu aan de gang is :lol:
Dan wordt het voor de JWM 2015 ;-)

De caravan staat klaar,. nog 1 daggie werken en dan richting de JWM :banana:

Ik mag komen filmen alleen moet er lucht te zien zijn op de video's en geen grond dus is het in feite toegestaan om te filmen.

De caravan staat klaar zal ze donderdag namens jullie allemaal gaan aanmoedigen :D

Ik vind het redelijk bijzonder dat die Rus op statische beoordeling is verslagen. Is er wat meer info te vinden over die Italiaan? Ben wel benieuwd.

Succes verder iig met de vluchten!

Freek

Ik vind het redelijk bijzonder dat die Rus op statische beoordeling is verslagen. Is er wat meer info te vinden over die Italiaan? Ben wel benieuwd.

Succes verder iig met de vluchten!

Freek
Misschien het feit dat het model vorig jaar reeds meegedaan heeft. Ik dacht dat je daar minpunten voor kreeg, of omgekeerd, pluspunten voor een nieuw model.
De Russen zijn echt professioneel bezig, dus chapeau aan iedereen die ze kan verslaan.

De Belgen doen het ook niet slecht in de 13.5 kg klasse.

Back