Zo ik heb ook weer wat op me hals gehaald, ik had tegen me maat gezegt.
''Nee het ombouwen van de Bruder 2000 serie kan nooit zo moeilijk zijn.''
Dus aan mij de taak om dat dan maar is te bewijzen.
Deze John deere is het dus
ben dus maar eerst begonnen met slopen, dit keer viel het mee tijd van 15 min had ik hem kort......
gelijk maar is gekeken naar een paar banden die nog in het magazijn lagen en dat leek dus aardig te passen...
der lagen ook nog een paar passen de velgen van een ander project.
CC01 achteras iets aanpassen zodat het past.
Nu zal je vast afvragen waarom een cc01 as nou heel simpel Metalen Diff, 5 mm massieve steekassen en ik had der nog 1 liggen
Past bijna!
Binnen kant van de as.
kijk dat past al beter
close up van me Diff
Gelijk me 4de tandwieltje uit me diff gehaald want diff moet weer gewoon zen werk gaan doen
Boven de standaart as breedte en onder zo als ik die nodig heb
Stickers waren deze dag ook binnen gekomen voor op onze projecten
dus deze moesten gelijk even op de motorkap geplakt worden
Loon en verhuur bedrijf
Jan Hert
dan nu de achteras vast maken.
omdat de as in gekort is mis in nu alleen de buitenste lager punten.
dus die moesten hersteld worden.
ik aan de gang in de schuur eerst met de afkort bank 2 stukjes massief af gezaagd en met de kolomboor een uitsparing van 11 mm gemaakt voor de lagers.
Dit geheel heb ik op een plaat van 4 mm uit gelijnd en gehecht (later las ik heb in geheel in 1 keer af).
nadat alles achter op zen plek zat zijn we maar is aan de voorkant begonnen
Onder het mom het mag zwaar zijn en ik in de schuur een mooie strip tegen kwam van 4 meter lang 30 mm breed en 10 dik en dat daar best een 20 cm van gemist kon worden was dat mooi voor de voor kant.
het is allemaal misschien lomp zwaar maar uit ervaring blijkt wel dat het allemaal verzwaard moet worden om de wielen aan de grond te houden en grip te blijven houden in het zand tijdens demos
Na wat klote met de motor opstelling ging dit hem niet worden.
dus nu lig die der in met 1 kruisstuk en lig de motor iets scheef de voor omdat de anders te weinig ruimte is voor me voor as en me electronica.
Deze oplossing viel af (helaas geen foto gemaakt van de huidige opstelling)
op moment (moet fotos maken)
De vooras steunen zijn gelast en zit op zen plek
de motor zit op zen plek
de body is met bloedvergieten om de motor gevormt (heel was snijwerk)
en de maten voor de naven zijn naar de bankwerker toe.
oh had ik verteld dat het oven minder dan 2 weken moet rijden op een demo in panningen
Komt goed!
''Nee het ombouwen van de Bruder 2000 serie kan nooit zo moeilijk zijn.''
Dus aan mij de taak om dat dan maar is te bewijzen.
Deze John deere is het dus

ben dus maar eerst begonnen met slopen, dit keer viel het mee tijd van 15 min had ik hem kort......

gelijk maar is gekeken naar een paar banden die nog in het magazijn lagen en dat leek dus aardig te passen...

der lagen ook nog een paar passen de velgen van een ander project.
CC01 achteras iets aanpassen zodat het past.
Nu zal je vast afvragen waarom een cc01 as nou heel simpel Metalen Diff, 5 mm massieve steekassen en ik had der nog 1 liggen

Past bijna!

Binnen kant van de as.

kijk dat past al beter

close up van me Diff

Gelijk me 4de tandwieltje uit me diff gehaald want diff moet weer gewoon zen werk gaan doen

Boven de standaart as breedte en onder zo als ik die nodig heb

Stickers waren deze dag ook binnen gekomen voor op onze projecten

Loon en verhuur bedrijf
Jan Hert

dan nu de achteras vast maken.
omdat de as in gekort is mis in nu alleen de buitenste lager punten.
dus die moesten hersteld worden.
ik aan de gang in de schuur eerst met de afkort bank 2 stukjes massief af gezaagd en met de kolomboor een uitsparing van 11 mm gemaakt voor de lagers.
Dit geheel heb ik op een plaat van 4 mm uit gelijnd en gehecht (later las ik heb in geheel in 1 keer af).

nadat alles achter op zen plek zat zijn we maar is aan de voorkant begonnen
Onder het mom het mag zwaar zijn en ik in de schuur een mooie strip tegen kwam van 4 meter lang 30 mm breed en 10 dik en dat daar best een 20 cm van gemist kon worden was dat mooi voor de voor kant.
het is allemaal misschien lomp zwaar maar uit ervaring blijkt wel dat het allemaal verzwaard moet worden om de wielen aan de grond te houden en grip te blijven houden in het zand tijdens demos

Na wat klote met de motor opstelling ging dit hem niet worden.
dus nu lig die der in met 1 kruisstuk en lig de motor iets scheef de voor omdat de anders te weinig ruimte is voor me voor as en me electronica.
Deze oplossing viel af (helaas geen foto gemaakt van de huidige opstelling)

op moment (moet fotos maken)
De vooras steunen zijn gelast en zit op zen plek
de motor zit op zen plek
de body is met bloedvergieten om de motor gevormt (heel was snijwerk)
en de maten voor de naven zijn naar de bankwerker toe.

oh had ik verteld dat het oven minder dan 2 weken moet rijden op een demo in panningen

Komt goed!