Voor mij zie hier:
[90712] pa-f-15c-eagle-groot-onderhoud-modificaties-bosmodelair-135
Verder was het weer een relaxte dag, goed gevlogen, veel weer gezien en geOH`t natuurlijk.
Het weer was geweldig, weinig wind over de dag en recht op de baan.
Aan het eind van de dag werd de wind harder en vol cross maar daar hadden er maar weinig last van (want de meesten waren al gestopt).
De wachtrij was soms weer lekker lang maar na het vliegen direct aftanken en weer in de rij gaan staan was de manier ;-)
En wachten heeft ook zo z`n voordelen, je ziet en praat veel meer met een ieder.
Bij de startbox ging het weer als vanouds, Koen en de jongens hadden alles weer goed in de smiezen en dat verliep vlekkeloos.
Zij bepaalden wanneer je de motor kon starten en wanneer je het veld op mocht, dat is een geoliede machine.
Zoals gezegd is er lekker gevlogen met ook de nodige mishaps:
- De Viperjet die Jitze al aanhaalde (merk weet ik ook niet),
- Ali die z`n complete gear onder z`n T33 uitvliegt :roll:
- Een JL F-16 die tijdens het vliegen z`n canopy verliest, toch bleef doorvliegen, errug onrustig leek en bij de landing wat te hard binnen kwam en schade opliep,
- 1 kis vol de hei in ging en waar ook een brandje bij ontstond,
- enkele buitenlandingen,
- Ger Kl. z`n motor die vastliep, Sylvia er nog eerder bij is dan de Pampa crew maar een greppel mist (zo zie je d`r rennen en zo is ze weg) en daardoor een scheur in d`r bot oploopt, sterkte nog daarmee,
- en dat was het wel.
De BBQ en organisatie was weer prima, hoop van harte dat ze vandaag beter weer hebben en we kijken al weer uit naar 2012
