Jubileum Airshow “de Vliegende Hollander” 21 en 22 aug. Posterholt

Nog even en het is zover. Hopelijk dat het weer een beetje mee zit.
Ik zal er pas vrijdag middag zijn. Er zijn al piloten die er donderdag al zijn.....
Zal weer voldoende meebrengen.

Alvast tot vrijdag

Hoi allemaal,

ook ik zou zaterdag richting Posterholt komen. Tot mijn spijt is er bij zeer goede vrienden een ramp gebeurd. Daardoor zal ik zaterdag naar de begrafenis moeten gaan. :-( Ik zal daarom zaterdag waarschijnlijk niet aanwezig zijn.

Aan de organisatie mijn excuses daarvoor. Ik probeer wel op zondag aanwezig te zijn.

vriendelijke groeten,

Davy

Hoi allemaal,

ook ik zou zaterdag richting Posterholt komen. Tot mijn spijt is er bij zeer goede vrienden een ramp gebeurd. Daardoor zal ik zaterdag naar de begrafenis moeten gaan. :-( Ik zal daarom zaterdag waarschijnlijk niet aanwezig zijn.

Aan de organisatie mijn excuses daarvoor. Ik probeer wel op zondag aanwezig te zijn.

vriendelijke groeten,

Davy

Wat vreselijk! Veel sterkte voor familie en vrienden!

Zo, weer thuis van een heerlijk weekendje ! :thumbsup:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben hier op zaterdag wezen kijken, was erg leuk om alle verschillende toestellen te zien. Helaas ook 2 crashes zien gebeuren, dat is altijd minder en gun je niemand.

Ben zaterdag ook wezen kijken; leuke show. Veel diverse vliegers, mooi veld, goed weer (beetje wind) en goed georganiseerd. Absoluut de moeite waard.

Voor mij persoonlijk weinig helis, maar eentje gezien, wel een mooie schaal heli. Had wel wat TRexen verwacht ook, maar goed, kan niet alles hebben.

En hoogtepunt.... een fiets met een turbine aandrijving!!
haha, erg leuk, en grappig voor het publiek. Had ik nog nooit gezien.

volgend jaar weer....

Hoi allemaal,

ben net weer thuis van maar 1 dagje Posterholt, jammer genoeg. Weer fijn zoveel vrienden gezien te hebben, maar wat waren er weinig piloten ! Het is me nog nooit overkomen dat ik zoveel heb MOETEN vliegen op een show... :-)

Hoe dan ook, het was weer gezellig. Jammer dat er toch enkele crashes zijn gebeurd, ook vandaag dus.

Zelf heb ik door de drukte met het vliegen geen tijd gemaakt om foto's te maken, maar ook ik hoop dat ze er zeker zullen zijn !

Groetjes,

Davy

Super weekend achter de rug !!!!!!!!!!!
perfect weer , TOFFE mensen, lekkere BBQ en een goeie organisatie

MVC De Vliegende Hollander
BEDANKT

erg zonde van de kisten die het weekend niet overleefden
speciaal die erg mooie Viperjet die door de boomtoppen ging

Helaas van deze mooi kist inderdaad! Misschien wil de eigenaar nog de foto's van de laatste vlucht? Dan graag ff een Pb'tje met een email-adres. ;)

full

Erg leuk was de fiets met turbine idd :cool:

full

Grtjs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back