Jubileumshow KNVvL-Modelvliegsport

Heren,

Ik kreeg de onderstaande uitnodiging.... Of het mogelijk was om een F3K demo te geven tijdens deze show.
Zijn er vliegers die zich geroepen voelen of willen meewerken aan deze show?

Meld je dan (liefst deze week nog) bij mij.

Mvg, Eric.

Beste modelbouwer / vlieger,

U heeft aangegeven een demonstratie te willen vliegen op onze Jubileumshow op 26 augustus a.s. Wij zullen daar graag gebruik van maken en wij danken u hartelijk voor uw aanbod.

De show wordt gehouden op het terrein van EMCR te Rozenburg. Bijgaand treft u de routebeschrijving aan. Daarnaast raden wij u aan even een kijkje te nemen op hun website www.modelvliegclub-emcr.nl . Naast een situatieschets van het terrein vindt u daar ook nadere gegevens over de club. E.M.C.R. assisteert bij de organisatie van de dag.

De show begint om 10.00 uur en eindigt om ca 17.00 uur
E.M.C.R. heeft een groot parkeerterrein, maar als u liever niet al te ver van de ingang van het veld wilt parkeren, raden wij u aan om ca 9.00 aanwezig te zijn.
Het definitieve programma, waarin we zo mogelijk alle disciplines van de modelvliegsport willen laten zien, hopen we half/eind juli gereed te hebben en zal dan per e-mail aan u worden gestuurd.
Het programma wordt zo samengesteld, dat iedere vlieger zo mogelijk tweemaal een demonstratie kan doen.

Bij aankomst wordt u ingeschreven en ontvangt u consumptiebonnen.
Vóór aanvang van het programma wordt er een briefing gehouden. Er ook is zenderbewaking.

Het is de bedoeling dat onze commentator over elke vlucht wat aan het publiek vertelt. Dat kan alleen maar als hij vooraf gegevens krijgt over de vlieger en het model dat de vlieger demonstreert. Voor bepaalde disciplines of demo`s is het mogelijk ook interessant, als er enige informatie over het demo- programma beschikbaar is.
Vlieger(s) en model(len) (ook van teams), worden zo mogelijk ook in het programmablad vermeld.
Daarom vragen wij u vriendelijk bijgaande lijst in te vullen en terug te sturen naar het aangegeven adres. Of u kunt deze lijst on-line invullen op de website van E.M.C.R. Indien mogelijk voor eind juni.
NB: Gaarne de frequenties van u en eventueel teamgenoten aan mij( zie onderstaand adres) op te geven, zodat we in staat zijn een zo goed mogelijk lopend programma te maken.

Als het weer nu ook nog een beetje mee wil werken, dan zal het, met de zeer gewaardeerde inzet van alle demonstratievliegers, een fantastisch mooie dag worden.

Met vriendelijke groet,

“Organisatie comité.”

Ha die Eric,

Tsja, dat is bij mij in de buurt. Ik kan daar in m'n eentje (zonder auto) komen maar dat is dan wel met een gambler. Ik zal omgeving Vlaardingen eens wat opporren en kijken of ik het gezelschap wat groter krijg. Om daar nu in m'n eentje op een grote grasmat te gaan staan kl****n. Ik heb sterallures maar dat gaat wel ver.

Groeten,

Hans Knippels

Geen probleem hoor hans, kom wel naast je staan ;)

Lijkt me een goede gelegenheid om eens te laten zien dat modelvliegen best een actieve sport kan zijn.

Oke, met z'n tweeen dat is genoeg. Al mogen anderen zich natuurlijk ook melden. Kunnen we eens all up last down of 5*2 doen.

Kom op mensen Roozenburg is een hartstikke leuke site. Knoert van een veld met aan de ene kant het calandkanaal en aan de andere kant de nieuwe waterweg. Nog nooit een mid air met een schip gehad. Dit is uw kans.

Groeten,

Hans

mja, wil misschien wel. Kan alleen nog niet met zekerheid zeggen of ik kan en of ik vervoer heb. planning is nog niet zover af...

F3K Vliegers,

Gezien de animo, lijkt het mij beter om GEEN F3K demo te geven.
Met 2 vliegers op het veld is een beetje weinig, lijkt mij.

Mvg, Eric van Dijken.

Wil graag proberen te komen, neem per PM wel ff contact met je op Erik 8)

Het is bijna zover, zijn er nog laast minute aanmelders?

main.h1.jpg

Ik ga wel proberen te komen. Misschien dat ik de auto kan lenen, anders misschien op de fiets :).
Ik zie dat er een pondje is.. als die op zondag vroeg ook vaart is het maar 25 km vanaf den haag. Das nog wel te doen (als het mooi weer is).

sow, net ff gekeken voor OV... dan doe ik er ruim 2 uur over en met ik alsnog met het pondje... Op de fiets moet het in een uur wel te doen zijn. Word dus Fiets of auto :).
Is wel een week voor de 4e NK wedstrijd toch? hopen dat ik niks (erg) stuk smijt.

Hoi Eric,

gisteren had ik het er nog even over met mijn clubgenoot Erik Crins:
Misschien komen wij ook nog naar Rozenburg om mee te doen aan de F3K demonstratie. Kan dit nog?

Moeten wij ons dan ook aanmelden op de site van de vliegclub EMCR?

Ik zat er nog over te denken om een A2 (F1A vrije vlucht kist) mee te nemen voor een eventuele demo, maar ik zie op de site dat we midden op een rivier vliegen, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee voor een kist die onbestuurbaar is :D :D :D

Greetz,
Jurgen Maassen

jaaaaaaaaaaaa, ik heb vervoer!!!! Kees gaat ook mee :)!

Ik kom dus zeker weten. Je moet je dus nog aanmelden? Zal ff op de site kijken

edit:
Ik heb Kees en mij ingeschreven, beide ook voor de Demo. Wel lache. Moet je motorvermogen enzo opgeven :).

Haha, ja de "spreker" moet ook iets te vertellen hebben. Vandaar dat je deze gegevens moet invullen (denk ik)

Maar het lijkt erop dat we 4 keer aan de slag mogen, echt termiek zweven zal er wel niet van komen. Mocht je geen termiek vinden, gewoon snel (maar gecontroleerd) weer naar beneden en snel weer de lucht in. Gaat toch om het spektakel, verwacht ik.

Wat denken jullie van: All up - Last down... Max vliegtijd 1 minuut.

wat dacht je van een acro competitietje :).

All up last down max 1min klinkt prima idd. lekker vlot enzo. Niet dat iedereen aan de grond staat en 1 nog boven probeert te blijven...

Sietse, met acro bedoel je rare vliegvormen maken met je model, of niet?
Een loopinkje durf ik nog wel te vliegen, maar van andere vormen zie ik nog ff af. Daar wordt ik altijd zo misselijk van :-) De kans op een black out gevolgd door een crash is bij mij dan zeker aanwezig :?

Nee, ik houd het liever bij het voorstel van Eric: een aantal all-up-last-downs. De max van 1 minuut is wat mij betreft ook prima.

Greetz,
Jurgen

smily had een ;) moeten zijn :D.

Ik ga ook voor de all-up-last-down natuurlijk. das lache!
Maar ik vind het ook wel lache om een beetje te stunten. Ook met de 2 kanaals mini met flinke V-stelling kan je nog op z'n kop vliegen :).
Maar goed, we zien wel! haha

Back