Heren,
Ik kreeg de onderstaande uitnodiging.... Of het mogelijk was om een F3K demo te geven tijdens deze show.
Zijn er vliegers die zich geroepen voelen of willen meewerken aan deze show?
Meld je dan (liefst deze week nog) bij mij.
Mvg, Eric.
Ik kreeg de onderstaande uitnodiging.... Of het mogelijk was om een F3K demo te geven tijdens deze show.
Zijn er vliegers die zich geroepen voelen of willen meewerken aan deze show?
Meld je dan (liefst deze week nog) bij mij.
Mvg, Eric.
Beste modelbouwer / vlieger,
U heeft aangegeven een demonstratie te willen vliegen op onze Jubileumshow op 26 augustus a.s. Wij zullen daar graag gebruik van maken en wij danken u hartelijk voor uw aanbod.
De show wordt gehouden op het terrein van EMCR te Rozenburg. Bijgaand treft u de routebeschrijving aan. Daarnaast raden wij u aan even een kijkje te nemen op hun website www.modelvliegclub-emcr.nl . Naast een situatieschets van het terrein vindt u daar ook nadere gegevens over de club. E.M.C.R. assisteert bij de organisatie van de dag.
De show begint om 10.00 uur en eindigt om ca 17.00 uur
E.M.C.R. heeft een groot parkeerterrein, maar als u liever niet al te ver van de ingang van het veld wilt parkeren, raden wij u aan om ca 9.00 aanwezig te zijn.
Het definitieve programma, waarin we zo mogelijk alle disciplines van de modelvliegsport willen laten zien, hopen we half/eind juli gereed te hebben en zal dan per e-mail aan u worden gestuurd.
Het programma wordt zo samengesteld, dat iedere vlieger zo mogelijk tweemaal een demonstratie kan doen.
Bij aankomst wordt u ingeschreven en ontvangt u consumptiebonnen.
Vóór aanvang van het programma wordt er een briefing gehouden. Er ook is zenderbewaking.
Het is de bedoeling dat onze commentator over elke vlucht wat aan het publiek vertelt. Dat kan alleen maar als hij vooraf gegevens krijgt over de vlieger en het model dat de vlieger demonstreert. Voor bepaalde disciplines of demo`s is het mogelijk ook interessant, als er enige informatie over het demo- programma beschikbaar is.
Vlieger(s) en model(len) (ook van teams), worden zo mogelijk ook in het programmablad vermeld.
Daarom vragen wij u vriendelijk bijgaande lijst in te vullen en terug te sturen naar het aangegeven adres. Of u kunt deze lijst on-line invullen op de website van E.M.C.R. Indien mogelijk voor eind juni.
NB: Gaarne de frequenties van u en eventueel teamgenoten aan mij( zie onderstaand adres) op te geven, zodat we in staat zijn een zo goed mogelijk lopend programma te maken.
Als het weer nu ook nog een beetje mee wil werken, dan zal het, met de zeer gewaardeerde inzet van alle demonstratievliegers, een fantastisch mooie dag worden.
Met vriendelijke groet,
“Organisatie comité.”