Jubileumshow KNVvL-Modelvliegsport

Aanmelding heb ik nu ook gedaan. Was helemaal niet bij me opgekomen dat dat moest.

@Eric, Op welke frequentie vlieg jij in Roozenburg? Ikzelf had gedacht aan kanaal 75. Daar zit jij volgens mij ook op. Heb jij een kanaal waar je naar kunt uitwijken?

@DLG-minnend Nederland. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zijn er nog twijfelaars die over de brug geholpen moeten worden? Het wordt echt hartstikke leuk zo is mij verzekerd. Nu nog hopen op mooi weer.

Met vriendelijke groet,

Hans

Van dat vier keer vliegen ben ik niet zo zeker, als ik naar de tijden kijk. Tijdstip 1 en 2 en tijdstip 3 en 4 daar zit maar een half uur tussen. Volgens mij (als de tijden kloppen) hebben we dus twee slots van een half uur.

Groeten,

Hans

j.knippels zei:
Van dat vier keer vliegen ben ik niet zo zeker, als ik naar de tijden kijk. Tijdstip 1 en 2 en tijdstip 3 en 4 daar zit maar een half uur tussen. Volgens mij (als de tijden kloppen) hebben we dus twee slots van een half uur.

Volgens mij is op het laatste moment een programma onderdeel uitgevallen..... En aangezien men DLG welk specatulair vind.... mochten wij dat slot opvullen. Als DLG'ers zijn we altijd flexibel toch?

Wil ze wel eens zien bij de zenderbewaking als daar ineens 10 DLG vliegers aankomen om hun zender op te halen :oops:

ps: eerst zouden we 2 x 10min krijgen, toen 4 x 5min en nu toch naar 4 x 8min. Maar zou mij niks verbazen als daar toch nog een laatste minuut wijziging op komt ;)

j.knippels zei:
@DLG-minnend Nederland. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zijn er nog twijfelaars die over de brug geholpen moeten worden? Het wordt echt hartstikke leuk zo is mij verzekerd. Nu nog hopen op mooi weer.

Met vriendelijke groet,

Hans

heb nog zitten te twijfelen of ik er naartoe zou gaan. Maar kwam erachter dat er op precies diezelfde dag ook een fun wedstrijd in duitsland net bij ons over de grens is. en aangezien we daar met een hele grote groep heengaan..

met het weer komt het wel goed volgensmij, gezien de weerberichten tot nu toe :D

allemaal veel plezier en tot in swalmen dan maar he ;)

gr niels

Twijfel heb ik niet echt.
Ik wil daar ook wel een potje gooien.
Wat lastig is dat ik niet weet of ik wel redden ga.
Binnenkort, wat zeg ik zeer binnenkort hoop ik beschuiten te smeren.
Maar wanneer dat is weet niemand precies.
Ach, ik geef me gewoon op en ik zie wel.

Frans

@Frans

Mocht je het halen, join the club. Gaat vast chaos en heel gezellig worden (haha)

Zo niet, dan alvast gefeliciteerd.... en we verwachten dan wel beschuit in Swalmen ;)

Heren F3K vliegers, bedankt voor jullie inzet.

Ook ik heb een heerlijke (lange) dag gehad, beetje transport schade aan mij kist..... hopelijk kan ik dat nog fixen voor Swalmen.

Applaus voor onszelf,

Leuke dag gehad zo met z'n allen. We zijn een gezellig chaotisch clubje. DLG-en is definitief op de kaart gezet. Samen met de Shock flyers hebben we laten zien dat je niet extreem daadkrachtig hoeft te zijn om lol te hebben met RC-vliegen.

En we hebben een mascotte. Een lief klein konijntje. Het meest gefotografeerde onderwerp op de dag.

Quartel zal overspoeld worden met vragen naar DLG-spulletjes. De speaker wist te vertellen dat er ook voor deze categorie van vliegen een ruime voorraad was bij de firma uit Pijnacker. Dat wordt lachen daar.

Groeten,

Hans Knippels

was zeker leuk. Vooral ook leuk om te zien dat van ons 6en niet 1 een stoeltje bij zich had. Leuk verschil met de turbinevliegers die met camper/caravan, stoeltjes en koelbox stil bleven zitten achter hun model.

Brute show. erg gezellig!

Back