Juiste motor

Hoi

Ik ben opzoek naar een mercedes logo voor op de zijkant van mijn arocs.
Ik heb al gekeken op ebay daar hebben ze wel wat maar dat is alleen in Duitsland, en daar kan je alleen betalen met mastercard of paypal en dat heb ik niet:(
Bij fechtner heb ik ook al gekeken ook niks gevonden.
Weet iemand misschien een winkel waar je ze kunt kopen.

Mvg Tim

Laatst bewerkt:
Moet ik die Duitse sterren voor je kopen? Ik heb paypal, stuur ik je een tikkie voor het bedrag.
Kleine moeite om een beginner te helpen.

Hallo, dag allemaal, DE JUISTE MOTOR. IK, holsteyns richard ben een Cat 385c l schaal 1/14 aan het maken, de arbeid heeft 7 maanden stilgelegen wegens een ongeval. Mijn vraag is nu, welke motor en overbrenging kan ik gebruiken dat past in dat U-profiel en wat zijn de gegevens waar ik moet op letten , plus welk merk en waar kan ik dat kopen.
Het moet in dat U-profiel passen, ik keur dit andere oplossingen niet af, maar zo wil ik dat niet.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Richard. holsteyns.frensen@telenet.be

Hoi Richard, goed dat je er weer bent.
Maar je schrijft past in dat U profiel. En dan raak ik in paniek, welk profiel, welke maar heeft dat profiel, wat is de Cat 385 schijnbaar geen Bruder ombouw, wamt 1:14.
Jij vraagt één ding, en ik heb daardoor tien vragen.

Hallo, de bagger wordt volgens plan van www bauplan-masters.be gemaakt met hier en daar veranderingen en veel afkijken bij Catwomen maar niet de aandrijving gelijk zij gemaakt heeft.
Daarom mijn vraag, welke motor past in die langsdragers , grootte U-profielen binnenkant 35x35, waar die motoren en de rest van de overbrenging in past. Ik wil weer niet 2 motoren kopen en dan merken dat ze niet sterk genoeg zijn. Ik hoop dat Jullie mij kunnen helpen.
Groetjes Richard.

Back