jullie mening over body's! :)

Hallo, ik wil binnenkort maar weer eens een nieuwe body kopen. Deze ga ik dan spuiten in de kleur: tamiya ps-46(LINK)

Ik zou graag willen weten wat jullie een mooie body vinden. Het moet een echt gestroomlijnt race model zijn, dus geen hoge hummer of een mustang ofzo.

Hier is de site van HPI waar jullie een body uit kunnen kiezen: HPI body's 200mm

ooh ja, dan nog iets: Krijg je eigenlijk een stickerset voor de body erbij als je de body koopt? of moet je die appart kopen?

Nou ja, ik hoor het wel,

Mzzl, cen tr4

ooh ja: Ik vind zelf de honda s2000 wel mooi (maar blijft deze ook mooi in die parlemoer kleuren? :? ) De lotus elise is ook wel mooi. link

stickervel zit erbij en ik zou voor S2000 gaan die is zo vet! maar als je nog meer gestroomlijnd wil zijn zou ik voor dodge stratos gaan! 8)
Tomaso Pantera vind ik ook erg kick :thumbsup:

Zitten maar 2 echte mooie bij....

Ford Shelby en de ford mustang....

en nee, ik ben geen Ford liefhebber, maar gewoone en liefhebber van goede smaak :-p

Roy

**edit, ff typfoutje hersteld :p **

bedankt voor je snelle antwoord/mening!
Die stratos vind ik niet zo mooi (beetje saai) en die tomaso vind ik niet "race-genoeg" achtig! Maar die honda s2000 vind ik ook super vet ja! Maar is dat ook mooi met die parlemoer kleuren? LINK

Roy_Cabrio zei:
Zitten maar 3 echte mooie bij....

Ford Shelby en de ford mustang....

Roy

En je noemt er maar 2 :lol: :P

Maar die vind ik ook niet zo geweldig. Vinden nog meer mensen die honda s2000 mooi? (en dan in die ps kleuren)

Ik vind de ford gt van hpi zeer mooi en de grip is zeer goed er zitten stikkers bij witte en blauwe strepen (dus voor een rode of witte versie) en ook een spoiler (hoewel nergens op een foto)

ik vind deze het mooist
175001_01.jpg

Leg eens uit waarom wij de keuze moeten maken :?:

Je kan toch zelf kiezen en beter weten wat je wilt hebben ?

moet het fuctioneel zijn ? zo niet check dan truck bodies.. daar kun je nogal veel van maken.

Als het vooral functioneel moet zijn... kijk dan eens naar een Serpent GTP kap voor 200mm. Wel even opletten of je auto er goed onder past (schokdempersteunen vooral)

Roelof zei:
Leg eens uit waarom wij de keuze moeten maken :?:

Je kan toch zelf kiezen en beter weten wat je wilt hebben ?

Ik wou gewoon weten welke body's jullie mooi vinden! :oops: Mag dat niet :?

Hij hoeft niet funcioneel te zijn. Gewoon een mooie racebody. Ik denk dat ik toch voor de lotus elise ga. Die mooi PS-46 spuiten en een mooi lichtsetje erin :lol:

Hoeveel kleuren heeft tamiya eigelijk van die metalic/parlemoer?

In ieder geval:
- Groen/paars
- Roze/goud

ik vind die detomaso en de ford gt40 wel stoer en de bakken van mijn favo-merk porsche zijn alletwee mooi :P

Haha, Bedankt voor nog een laate reactie :wink: Maar goed.. Ik heb dus al gekozen.. De foto's zijn hier te zien. Meld je meteen even aan als je wilt.

Back