Hallo Allemaal,
Enige wat ik nu nog moet aanschaffen is een lader / balancer.
Helaas weet ik niet welke ik moet kiezen. Heb al uitgebreid het forum doorgespit echter niet een vergelijking kunnen maken welke beter is of niet.
Accu's welke geladen moeten worden zijn lipo's voor on road elektro 1/10 met een LRP sphere regelaar en brushless motor onder de 10 turns:
Imax B8 lijkt me niet verkeerd
Hobbycity Online R/C Hobby Store : IMAX B8 Charger/Discharger 1-8 Cells $64.95
Turnigy accucel 8 lijkt qua spec hetzelfde als Imax B8
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-8 150W 7A Balancer/Charger $69.95
G.T. Power 8cell is iets duurder als bovenstaande modellen
Hobbycity Online R/C Hobby Store : G.T.Power A8 8Cell balancer/Charger $79.99
In deze zitten geen ingebouwde voeding, waar moet ik op letten als ik een voeding erbij aanschaf, oftwel welke voeding moet ik dan meebestellen of kan je voeding beter hier in nederland aanschaffen ivm spanningsverschillen oid?
Twijfel ook nog voor deze lader Graupner ultramat 14plus, welke tussen 80 en 100 euro te koop is.
Kunnen jullie mij overtuigen welke ik het beste kan nemen?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Enige wat ik nu nog moet aanschaffen is een lader / balancer.
Helaas weet ik niet welke ik moet kiezen. Heb al uitgebreid het forum doorgespit echter niet een vergelijking kunnen maken welke beter is of niet.
Accu's welke geladen moeten worden zijn lipo's voor on road elektro 1/10 met een LRP sphere regelaar en brushless motor onder de 10 turns:
Imax B8 lijkt me niet verkeerd
Hobbycity Online R/C Hobby Store : IMAX B8 Charger/Discharger 1-8 Cells $64.95
Turnigy accucel 8 lijkt qua spec hetzelfde als Imax B8
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-8 150W 7A Balancer/Charger $69.95
G.T. Power 8cell is iets duurder als bovenstaande modellen
Hobbycity Online R/C Hobby Store : G.T.Power A8 8Cell balancer/Charger $79.99
In deze zitten geen ingebouwde voeding, waar moet ik op letten als ik een voeding erbij aanschaf, oftwel welke voeding moet ik dan meebestellen of kan je voeding beter hier in nederland aanschaffen ivm spanningsverschillen oid?
Twijfel ook nog voor deze lader Graupner ultramat 14plus, welke tussen 80 en 100 euro te koop is.
Kunnen jullie mij overtuigen welke ik het beste kan nemen?
Alvast bedankt voor jullie hulp