Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hi Maarten,
Ook gefeliciteerd met de maiden!
Super gave kist!
Groet ger
Ik heb de Rohnlerche vandaag voor het eerst zien vliegen op de Ginkelse Heide.
Maarten, erg mooie kist met mooi realistisch vliegbeeld.
Er is één probleem, de Arjan grijns is besmettelijk
Terence
PS. OOk de landingen voor je erg realistisch uit
Ga eens aan de slag met de trial-versie van DevWingCam/DevFuz Cam.Ik krijg een beetje bouwkriebels als ik dat hout zie..
Waarom geen washout? En hoe merk je bij het vliegen dat de kist te veel washout heeft? Hoe ik washout begrijp is dat het tipstal tegen gaat, maar dat zal hier geen rol spelen omdat de vleugeltip een behoorlijke koordelengte heeft bij de tip. Daarnaast zal washout er voor zorgen dat er een sinus verdeling van de lift ontstaat. Dat reduceert de weerstand. En dat lijkt mij zeer toepasselijk bij deze kist. N.b. mijn Amigo heeft een vergelijkbare vleugelgeometrie en heeft 1cm washout bij de tippen. Hij vliegt daar goed mee!Wat ik wel ga veranderen:
minder/ geen washout ( ook teveel bij de oude)
Waarom geen washout? En hoe merk je bij het vliegen dat de kist te veel washout heeft? Hoe ik washout begrijp is dat het tipstal tegen gaat, maar dat zal hier geen rol spelen omdat de vleugeltip een behoorlijke koordelengte heeft bij de tip. Daarnaast zal washout er voor zorgen dat er een sinus verdeling van de lift ontstaat. Dat reduceert de weerstand. En dat lijkt mij zeer toepasselijk bij deze kist. N.b. mijn Amigo heeft een vergelijkbare vleugelgeometrie en heeft 1cm washout bij de tippen. Hij vliegt daar goed mee!