Kamikaze Zero Mid-Air

OK, afspraak verzet, ik ben er ook!
Zal John even overtuigen ook 54.8 eens te checken. Hij zou het toch vroeger of later een kans moeten geven ;)

Tot vnaamd!

Laatst bewerkt:
was de sfeer nog te knagen na de mid-air?
of hoeven we nu helemaal geen helicopter meer mee te nemen naar de club?

en anders neem je je afspraak gewoon mee...

Steven

Heb je zo'n simpel bestuurbaar vliegtuigje en dan nog weet ie een heli te raken... Hier zit opzet in het spel! :rolleyes::evil:

Plankvliegers kunnen gewoon niet vliegen, kunnen beter gaan snowboarden, komt op hetzelfde neer :rolleyes::mrgreen: ( planken... :sleepy:)

Tja, als je wat onderdeeltjes moet bestellen ben je wel veel zieliger dan iemand die weer een week aan het knutselen is om de boel weer vliegend te krijgen.

Ben per ongeluk hier verzeild, maar maak dat ik snel weer weg ben, wat een denigrerend gezwam, doei!!

Tja, als je wat onderdeeltjes moet bestellen ben je wel veel zieliger dan iemand die weer een week aan het knutselen is om de boel weer vliegend te krijgen

een heerlijk antwoord:mrgreen:

en je hebt wel gelijk,maar de topic starter heeft het hier over een hoop geld.150 euro moet hij nu uitgeven aan zijn helikopter anders vind die hem niet meer mooi.de Zeke heeft maar 5 euro schade volgens hem.dat zal een stukje hout,lijm en folie zijn.maar naar mijn idee ook wel veel meer werk om de boel weer mooi te krijgen

Laatst bewerkt:
Al geef je 1000 euro aan die heli uit, dan is ie nog steeds niet mooi..

sorry, was teveel een inkopper, die kon ik niet laten liggen.

Vind het altijd jammer dat mensen zo in hokjes denken. Mijn hobby is modelbouw. Ik vind heli's ook mooi, als het niet zo was dat ik mijn geld al probleemloos aan planken kwijtraakte, zou ik ook heli vliegen.. als ik dan moet kiezen, hebben planken de sterke voorkeur.

Daarnaast is het ook leuk om de heli-jongens zo af en toe te pesten :P

Een inkopper? Pesten?

Ik voel mij op geen enkel manier "aangevallen". Ik moet zelfs zeggen dat dit top vermaak is! Mensen doen hap hap hap. Peijnenburg in de buurt?

happen-naar-peijnenburg-boek.jpg

En gelukkig zijn wij het allemaal eens dat die zero er echt uit zag! Tijd voor een "wij zijn het eens" webring! Beter bekend als "de bond die het eens is".

Ik zeg euh.... KRRR!

Laatst bewerkt:
Beetje uit de tent lokken is leuk! Valt wel op, die plankvliegers kletsen meer over hun vliegkunde in de tent dan dat ze het laten zien :rolleyes::mrgreen:

:rolling::rolling: maar hoe was het dan gebeurt zat je inverted dan op de foto,s zag ik geen schade aan de blades

neu maar inverted zit je alleen met het rotorvlak en anders ook met de rest van de heli, maar 2 posts omhoog had er inderdaad een komma tussen gemogen. Ik zie inderdaad weinig schade aan de nitro op de kiekjes

Ik heb de heli gisteravond , toen ieders hier lekker aan het kampen was, op ons veldje bewonderd. Het is en blijft een raar voorval. De linker skid is verder omhoog gebogen, dan de deuk in de uitlaat en de gloeiplugkabel die van de gloeiplug afgetrokken was.

even verder kampen: een mooi en werkend stuk mechaniek is veeeeeeel mooier dan een vliegtuig vind ik. Lekker veel stangetjes en bewegende delen enzo. Ik vind een plank dan ook pas een vliegtuig als ie minstens een intrekbaar landingsgestel heeft.

Steven je bent een(....) kommaar , kommaar, kommmaar ( tijd voor cup-a-soup)

een heerlijk antwoord:mrgreen:

en je hebt wel gelijk,maar de topic starter heeft het hier over een hoop geld.150 euro moet hij nu uitgeven aan zijn helikopter anders vind die hem niet meer mooi.

En als hij dat niet uit geeft heb je kans bij de volgende vlucht een blad om je oren te krijgen omdat er een scheurtje oid in zit! De uitlaat is natuurlijk nog wel bruikbaar.

Waarschijnlijk zit Tjerk langer op die onderdelen zit te wachten dan dat het duurt om het vliegtuig weer op te bouwen.

Laatst bewerkt:
Die uitlaat is zo gefikst, afhalen ,het inlaat stuk en drukventiel afsluiten, langs het uitlaat pijpje water in laten lopen tot deze vol is, en dan de diepvriezer in, regelmatig gaan kijken tot de deuk er uit is en dan terug laten ontdooien, en klaar is kees, dan zie je niets meer van die deuk, doen dit ook zo voor onze uitlaten van 1/8 race autos, zijn soms erger aan toe dan dit blutsje, veel succes.;)

Ik wist niet dat 'koffiemolen-vliegers' zo nederig konden doen tegenover 'plank-vliegers'.
Jullie vliegen allemaal in Club verband vermoed ik... :D

Back