Na anderhalf jaar (met veel bloed zweet en bier) werk heb ik afgelopen week voor het eerst mijn Kamps / KJ66 aan de praat gekregen. Hij draait op dit moment alleen nog maar op (vloeibaar)gas maar hoop straks over te gaan op vloeibare brandstof. Dit heb ik een keer geprobeert maar dit had tot resultaat dat de brandstof in de behuizing, en niet in de verbrandingskamer) ophoopte en daar is opgebrandt. Het brandstofpompje, kavan tandwiel type, regelde ik met een regelbare voeding maar bij lage spanning deed het pompje niets. Bij een hogere spanning sprong hij soms spontaan aan. Zijn er nog meer mensen welke ervaring hebben met deze pompjes en het regelen hiervan? Waarschijnlijk doe ik iets niet goed omdat dit pompje wel meer hiervoor wordt gebruikt. Ook trilt het motortje, na balanseren, nog een beetje. Ik heb geen voorspanning op de lagertjes staan, kan dit ook onbalans veroorzaken? Als er mensen zijn die nog tips hebben dan hoor ik het graag!!
Mvg Wessel
Mvg Wessel