Kan deze 25A regelaar op 4s werken en 4 servo's aan sturen (Sjm180) ?

Topic titel lijkt me al erg duidelijk ;)

Gaat om deze regelaar Klik

incombinatie met deze servo's
3x Hyperion Atlas DS09-SCD voor op de swash

Dimensions mm 23.0 x 9.0 x 22.8
Weight gram: 7.45
Speed (sec/60 deg @ 4.8/6.0V) 0.15/0.13
Dynamic torque (kg/cm @ 4.8/6.0V) 1.6/2.0
Holding torque (kg/cm @ 4.8/6.0V) 3.2/4.0

1x Hyperion Atlas HP-DS09-GMD voor op de staart

Dimensions mm 23.0 x 9.0 x 22.8
Weight gram 8.4
Speed (sec/60 deg @ 4.8/6.0V) 0.06/0.05
Dynamic torque (kg/cm @ 4.8/6.0V) 0.8/1.0
Holding torque (kg/cm @ 4.8/6.0V) 1.6/2.0

en een flybarless unit van gaui weet niet of dat ook van belang is.
Hoe kun je eigelijk meten (berekenen) hoeveel een servo vraagt ?

Grt,
Jan-Willem

Laatst bewerkt:
Kom je met een 4s lipo niet op een te hoog gewicht voor deze heli? Volgens de spec. moet de esc het aan kunnen.

Accu word inderdaad een 4s 850, vandaar de vraag of deze regelaar dat aan kan met de servo's gaat mij vooral erom dat de bec het aan kan, anders moet ik een aparte bec kopen en word hij weer zwaarder niet veel maar toch ;).

Grt,
Jan-Willem

Dat gaat niet goed met de regelaar eigen BEC. Hij moet véél te veel warmte kwijt, je gaat van ruim 14 Volt naar ruim 5, dat is 9 Volt verschil. 4 servo's, een ontvanger (2,4 Ghz?) en een gyro of flybarlessunit en de regelaar zelf trekken toch zeker gemiddeld 1 amps. Dan moet dat kleine regelaartje 9 Watt aan warmte kwijt. Binnen een minuutje is hij niet meer aan te raken, en binnen 1,5 minuutje fik je hem eruit.
Separate BEC (ook niet een lineaire), of een regelaartje met geschakelde BEC. De tweede optie lijkt me overigens verreweg de betere!

Greetz, Aldert

Bedankt ! :D Een klein vraagje nog wat is een goed(lichte) 25a regelaar met geschakelde bec dan ?

Grt,
Jan-Willem

Zelf ken ik alleen de Jeti Spin 22. Deze kan met gemak ook wel 25 amps of zelfs iets meer aan. Ongetwijfeld zijn er meerdere maar ik ken ze niet.

Gr.A.

Back