Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat veel zaken dit zo leveren (maar bij Radiometrix in Engeland kan je ze zo rechtstreeks bestellen) ... ik wil niet zeggen dat hij kapot is, maar het voordeel van zo'n standaard module is dat precies bekend is waar wat uit moet komen, en daarmee ook makkelijk te controleren of hij "iets" ontvangt, dus of hij nog goed werkt ...Dus volgens u kan ik naar een zaak gaan en vragen of ze een vergelijkbaar model hebben (dat zilveren plaatje toch?) en dan vervangen doormiddel van hem netjes te solderen..
Verder kan het natuurlijk van alles zijn ... zeker met een dergelijke constructie (de Chineesjes doen het over het algemeen netter) kan je van alles verwachten, tot ontwerpfouten toe ...Wat is de kans dat het een ander onderdeel is denkt u?
Het kristal, er zal ongetwijfeld zoiets op het printje zitten, is een vast deel van het "zilveren" printje en niet echt vervangbaar gemonteerd ...... Iemand anders nog een idee bv het cristal waarmee hij ontvangd of is dit een verkeerde aanname?