Kan iemand mij helpen? walkera x350

• Topicstarter Topicstarter bw-oudenaarde
  • Startdatum Startdatum
B

bw-oudenaarde

Guest
Ik heb sederd eind vorig jaar een walkera x350 in mijn bezit met een devo 7 zender, maar zoek de nederlandse handleiding voor de instellingen want ik heb hem draaiende gekregen maar kan niet opstijgen en vermoedelijk liggen de instellingen van de Devo 7 aan de basis.

..... achterhaald.

draaien de motoren wel? sinds wanneer stijgt hij niet meer op? krijgt je hem gearmed?

Laatst bewerkt:
Even terug komen op het probleem van TS!

Hij vloog eerst wel en nu niet meer?
Wat is er dan gebeurt tussen wel en niet meer vliegen?

accu`s nooit meer opgeladen?/batterijen in de zender vervangen?

Misschien een ander model(geheugen) ge-activeert in de zender(zonder het te weten)

Welk model staat er in de devo 7 modell 1-of 2-of 3?
(dit moet je kunnen zien in het display)

Mvg. Richard

jammer dat sommige mensen gelijk mensen moet afsnauwen als er gewoon gevraagd word om de vraag opnieuw te formuleren zodat ik kan helpen. Met zo'n opmerking als die van dirk komt de TS helemaal niet verder.....

jammer dat sommige mensen gelijk mensen moet afsnauwen als er gewoon gevraagd word om de vraag opnieuw te formuleren zodat ik kan helpen. Met zo'n opmerking als die van dirk komt de TS helemaal niet verder.....

Wen er maar aan Ruben.
Helaas zijn hier veel forumgebruikers die zich veilig voelen achter de PC en er maar lekker op los 'schreeuwen'...

Ontopic:
Geen Nederlandse maar wel een UK manual. Wellicht even vertalen met Google Translate?

Manual

Dit doet mij denken aan mijn eerste vraag op dit forum in de beginners sectie.

Ik zocht een forum speciaal voor mijn Spektrum DX18.

Ik weet nu dat Spektrum geen eigen forum heeft maar dat je daarvoor rcgroups moet gebruiken.

Deze antwoorden kreeg ik:
1. beter Futaba?
2. Dat ik mij eerst maar eens moet voorstellen.
3. Is een DX18 wel een goede keuze voor een beginner?
4. Waarom zoek je een forum? Bij je zender zit een handleiding, daar zou je genoeg aan moeten hebben

Op zo'n moment heb je het helemaal gehad met het modelbouwforum.

Ik weet nu dat Spektrum geen eigen forum heeft maar dat je daarvoor rcgroups moet gebruiken.

1. beter Futaba?
4. Waarom zoek je een forum? Bij je zender zit een handleiding, daar zou je genoeg aan moeten hebben

+1 aeng

Yep, Best lastig, maar soms kun je ook volledig verkeerd begrepen worden, met iets dat echt geweldig is in je hoofd, wat dan vervolgens redelijk op het scherm verschijnt, en vervolgens onder een matig niveau word opgepakt ;)

Anders om kan ook, en alles wat er tussen in zit is ook mogelijk ;)
Veelal gaat het wle goed maar idd je hebt er bij die zich verschuilen achter het toetsen bord. Het "leuke" is dan dat je ,deze mensen eens in het echt spreekt, het over het algemeen, hele goede lui zijn!

Het is net de echte wereld!

1. beter Futaba?

+1 aeng
Het grenst soms aan het walgelijke

voor sommige mensen is onkunde en onwetendheid gelijk aan domheid en dat moet afgestraft worden
daarom stel ik liever een vraag aan een bekend forum lid persoonlijk
v,g
ik ben 66 jaar 60jaar modelbouwer en ben blij dat ik weet dat ik nooit alles zal weten

TIS jammer, alldatt gepis over de Nederlandse taal!
Een begint erover, niemand die iets heeft geschreven over het probleem van de TS.

Ik vind het schandalig.

Waarom?

Als iemand dit NIET begrijpt, zit je echt op het verkeerde forum.
Je schrijft je in met de gedachte: helpen en geholpen worden.

Wil je jezelf expert willen voelen in de nederlandse taal, kan je zelf een forum opstarten:
bijvoorbeeld: het wie is het dikkertje van Dalen forum.

Iedereen maakt wel eens spelfooutjes.

TS, heeft misschien al de benen genomen ,om daarna nooit meer terug te keren naar het ozo mooie modelbouwforum.

Heren en/of dames....laten we met allen het vooral leuk houden!

Met een wel
zeer vriendelijke groet!

Richardcj

TS, heeft misschien al de benen genomen ,om daarna nooit meer terug te keren naar het ozo mooie modelbouwforum.

TS is 28 februari (dus voor het overigens onterechte en kinderachtige commentaar van Rubaaaa) voor het laatst op het forum geweest.

Groet,

Ad Bakker

allemaal uit goede aard hoor ;), maar jullie zien dat helaas anders..

Edit: Mocht er nog iemand zijn met commentaar hoeft dat hier niet (mag natuurlijk wel) meer geplaatst te worden aangezien het me nu wel duidelijk is hoe negatief mensen sommige opmerkingen opvatten.

Blijkbaar lees je alleen berichten in je eigen belangrijke forums.
Er zijn namelijk ook Niet nederlanders op dit forum actief.

Jij wilt niet weten hoe een buitenlandse taal wordt vertaalt naar het nederlands.(dit door een of ander vertaalprogramma)

De mensen die deze programma`s gebruiken zoeken meestal ook hulp.
Andere zijn er om te discuseren over techniek...wat wel en wat zeker niet.

Er zijn gebruikers op dit forum uit de hele wereld(landen ga ik nu even niet opschrijven.)
Deze mensen maken gebruik van vertaalprogramma`s.

Soms ziet de tekst er raar uit !
Meestal als je er nog een keer naar kijkt en leest begrijpt iedereen het wel wat er bedoelt wordt.

Je bent nog jong(relatief gezien).
Je leraar of lerares zal vast perfect nederlands spreken en schrijven, maar doet ze dat buiten het klaslokaal ook?

Echt niet....dan komt het dialect of het buurttaaltje ook weer terug.

Mvr. Richard

Back