kan ik beter beginnen met electro???

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
H

hyperspeed

Guest
dat is dus mijn vraag maar zijn electro heli goedkoper dan brandstof??
mijn buget is nog niet zo erg groot rond 200 euro
of kan ik beter beginnen met een vliegtuig en later overstappen naar een heli

bedankt :D

zet er ff een plaatje erbij als het kan krijg ik een iede want ik ben nog beginner
en ik ken die toestellen nog niet erg goed :D :oops:

bedankt

Electro is zeker niet goedkoper dan een brandstof heli,

Ook heb je voor 200 euro geen volwaardige heli. (T-Rex/MiniTitan/Zoom/Logo/Eco etc etc etc)
Je kunt wel een Walkera Dragonfly 04 kopen, voor 94 euro. (rcvliegshop.nl e.d.)
Deze vliegt naar mijn mening goed en geeft je een goed beeld van het heli vliegen.

Heli vliegen is echter niet makkelijk (zoals heel wat nieuwelingen denken) en oefening baart kunst

Wat mij betreft kan je inderdaad geter beginnen met Electro. Ik heb zelf vroeger veel gedaan aan modelbouw maar ben op een gegeven moment gestopt. Onlangs ben ik weer begonnen met helicopter vliegen en dan wel electro.
Het grote voordeel is doodsimpel, geen gelul met die vieze brandstof. Je hebt overigens wel een electro heli die in jou budget past. Bijvoorbeeld een Honeybee King II maar verkijk je niet op hoe moeilijk het wel niet is. Het leren vliegen vereist erg veel geduld en discipline. Als je één van beide niet hebt dan moet je beschikken over een geldboompje. :) :)
Ik ben nu ruim 2 a 3 maanden bezig en kan al S-jes vliegen en het meest belangrijke ik kan een accu leeg vliegen zonder hem aan de grond te zetten.
Verdiep je eerst erin voor je er een aanschaft, er staat heel erg veel bruikbare info op dit forum.

ik heb de Walkera Dragonfly 04 al op het oog
is het een goede beginner??
voor 94 euro met zender en alles maar kan ik dan eerst maar ff binnen vliegen of meteen buiten
en ik koop denk ook een trainings kruis lijkt me wel slimmer :D