Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zoon setje kost 50 euro niet duurHet zijn niet alleen je tandwielen die door zo'n brushless set eerder kapot gaan, maar ook de gehele aandrijflijn krijgt het zwaarder te verduren.
Je kunt het altijd proberen, maar ik durf je niet met zekerheid te zeggen of alles netjes heel blijft.
Misschien zijn er mensen met ervaring op het gebied van tamiya trucks en ezrun setjes.
Maar wat kost zo'n setje eigenlijk?
Is het niet interessanter je overlander te verkopen, dat geld bij de rest te leggen en te gaan voor een nieuwe auto die al compleet met brushless set komt?
Met zo'n setje zal je je auto niet gaan slopen (13t is niet supersnel) maar :
Een Overlander is helemaal geen snelheidsbeest. Als je hogere snelheden wil zou ik gewoon een leuke buggy kopen.Een 13t setje gaat je, volgens mij nog ontgoochelen. Er zijn leuke snelheden mee te halen voor op circuit, maar op te bashen blijft het redelijk traag. Ik zou gewoon eens kijken naar een leuke auto(eventueel 2de hands), en er dan een eZrun setje insteken. Als ik me niet vergis stond er op dit forum een Brushless Losi xxx buggy met Lipo te koop voor 200€.
wat is een leuke monstertruck en is niet duur
traxxas stampede
hpi e-savage
dat zijn 2 hele mooie auto's waarvan onderdelen goed verkrijgbaar zijn
je bedoelt de savage serie van hpi neem ik aangoede merken zijn hpi , savage en traxxas en ga zo maar voort. een degelijke monstertruck die je veel fun beleverd is bv een traxxas stampede vxl prijs weet ik niet juist
wat is een leuke monstertruck en is niet duur
Moet het per se een Monster Truck zijn?