kan ik met mijn brandstof auto ook achteruit rijden

ik heb de de brandtstofauto, pure ten gp fazer 4wd( met kt 6 zender) gekocht van het merk kyosho.
kan ik hier mee ook achteruit rijden het is me nog niet gelukt.

Laatst bewerkt:
Het verhaal is heel simpel, standaard zal 99,9% van de brandstof modellen het niet kunnen, die 0.1% aan modellen die het wel standaard kunnen kan je bijna op 1 hand tellen (meestal monstertrucks) en van die 99.9% zal ook maar een heel klein deel het als optioneel kennen en weer zijn dat offroaders.

Een onroad is gemaakt om 1 richting op te rijden, als je een achteruit nodig hebt moet je misschien veel meer oefenen dat je het niet meer nodig hebt.

een vriend van mij heeft het een paar keer voor gehad dat hij zijn auto (protech off road buggy) starte een hij sloeg aan en draaide achteruit (rechts om)
ik stond er ook verbaast naar te kijken maar het is mogelijk.

een vriend van mij heeft het een paar keer voor gehad dat hij zijn auto (protech off road buggy) starte een hij sloeg aan en draaide achteruit (rechts om)
ik stond er ook verbaast naar te kijken maar het is mogelijk.

En in hoeverre is dit relevant in een topic van iemand die graag achteruit wil rijden met zijn auto?

ik wil maar zeggen als hij achteruit wil gaan rijden kan dat hij moet hem alleen maar rechts laten starten als het mogelijk is natuurlijk
met een startbox gaat dat wel als het een trekstarter is niet
ik weet ook wel wat hij wil bedoelen, dat hij zoals bij een elecktro gewoon vooruit en achteruit kan rijden

Als je motor de verkeerde kant opdraait dan werkt je oneway lager niet mee van je versnellingsbak.
en je koppeling wordt er ook niet echt blij van.

De gedachte is leuk maar totaal niet te realiseren zoals jij denkt.. :)

ja ik weet dat het niet de bedoeling is om met een nitro achteruit te gaan rijden daar dienen ze niet voor zou soms wel makkelijk zijn, moet je er niet telkens naar toe lopen als hij ergens geblokeerd staat
ik rijd met 1/8 off road buggy's deze hebben geen versnellingsbakken en je kan je koppelingsbeentjes gewoon omdraaien

Een onroad is gemaakt om 1 richting op te rijden, als je een achteruit nodig hebt moet je misschien veel meer oefenen dat je het niet meer nodig hebt.

Nou dan weet je wat je te doen staat. :D

waarom remt de auto niet meer via de zender

alles werkt goed met de zender, behalve de rem. wat kan het probleem zijn.er is niks met de zender gebeurt, en in de auto is ook niks kapot. wie weet hier meer van hoe ik het probleem kan verhelpen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad zoals Micropuller al zegt.
gewoon bijstellen..

Maar je hoeft niet nog een speciaal topic hiervoor te openen als je het hier al gevraagd hebt..

oke dankje caretaker, ik snapte even niet meer hoe je een discussie moet opstarten vandaar dat ik dacht dat ik het 2 keer moest doen, bedankt, maar heb de auto sinds een maand nog niet heel erg veel gereden aangezien het weer. gr kamlesh

dat is allemaal in het buitenlands, japans, chinees noem maar op, ik kan wel engels maar die zit er niet bij, en nederlands ook niet. bedankt

Hieruit:
No Guess Work - Optimal length of brake rod removes need for tricky linkage adjustments.
maak ik op dat er weinig af te stellen valt. Dus is mijn volgende gedachte: remblokjes en/of schijf versleten?

Back