Ik heb een tien cellen pakket thuis voor mijn stuntzwever (Acro), waar een borstelloze motor in ligt en die trekt toch zo'n 30-35 A. Wat mij dan dus zo'n 350-400 Watt
voor mijn vliegtuigje opleverd. Maar dat even terzijde. Nou is een van die cellen die in dat pakket zit kapot :cry: . Waar ik flink van baal want die kan ik nergens meer krijgen. Kan ik dan een ander typen cel erin zetten. Die er nu inzitten zijn Sanyo inside! 2000mAh NiCd, zou ik daar dan bijvoorbeeld een andere Sanyo 2000 mAh in kunnen zetten.
Heb je dan geen problemen met overladen van de cellen omdat je dan een andere inwendige weerstand hebt in die cel??
Misschien kan het wel dacht ik maar dat je het dan fifty fifty moet doen, dus vijf inside! cellen en vijf andere. Dit denk ik omdat die mensen met die bestuurbare auto's ook vaak 2 verschillende in één pakket hebben.
Kan ik dus daar een ander cel(len) inzetten??? Graag jullie mening???

Heb je dan geen problemen met overladen van de cellen omdat je dan een andere inwendige weerstand hebt in die cel??
Misschien kan het wel dacht ik maar dat je het dan fifty fifty moet doen, dus vijf inside! cellen en vijf andere. Dit denk ik omdat die mensen met die bestuurbare auto's ook vaak 2 verschillende in één pakket hebben.
Kan ik dus daar een ander cel(len) inzetten??? Graag jullie mening???