Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Martin via PB zei:Ja dat heb ik ook al zat gehad met dat kleine turbine motortje.
De kero slaat de sticks koud.
Je zag het al bij het starten ,de motor is lui.
je ziet ook na een poosje een rode plek komen onderin.
dat betekend dat er iets met de inspuitnaalden moet zijn,.
de motor heeft een gigantische hot spot.
ik zeg, het kunne twee dingen zijn.
1. er is een breuk in de naalden ,valse brandstof , dat is het volgens mij want je ziet af en toe van die vlammen er uit.
2. Er zitten naalden dicht.
Ik neem aan dat de sticks wel van inconel zijn ,dus dat zal wel goed zijn .
ik houd het op de inspuitring ,daar moet iets mee zijn , er zit een valse vlam in die motor.
Mvg,
Martin.
Vreemd dan dat mijn oude jetcat (wel een 120èr) dat dan niet doen, kan gewoon naar volgas zonder vlammen of wat dan ook het duurt alleen even.Gisteren ben ik naar de club geweest en is rond gevraagd dat is normaal zeggen ze, je kan niet met een ouder turbine van stick low direct naar fuel power gaan met een nieuwe (jet cat) wel maar niet met een ouder turbine dan spuit hij teveel kero in .
Hallo
Juist de turbine nog is opgestart alles normaal, ga ik rustig met de stick naar fuel power dan doet hij normaal.
Gisteren ben ik naar de club geweest en is rond gevraagd dat is normaal zeggen ze, je kan niet met een ouder turbine van stick low direct naar fuel power gaan met een nieuwe (jet cat) wel maar niet met een ouder turbine dan spuit hij teveel kero in .
ps: kan je het zelf de naalden kuisen ?.
GREETZ KEVIN.
De turbine is open, ik ziet niet direct iets verkeert dus ik zal alles is uitblazen en dan terug proberen .weer je toch wel zeker dat de compressor nog goed afdicht.
die mag niet meer dan 1 tot 1.5 tiende mm van het frontdeksel afstaan.
En wat is de speling tussen de kelk en de compressor bladen?
Daar mag je bijna geen spleet tussen zien ,anders is ie z,n vermogen kwijt.