Kangaroo JET

Oke, wat ik hoorde vlieg je dan met een P60 vrij veel volgas... maar kan ook aan de vliegstijl liggen ;)

gewoon accus naar voor leggen en die tjt gaan gebruiken zou mijn advies zijn.

Ben ik het mee eens , wij gebruikte ook lood voorin en ging prima.
onze turbine weegt 1250 gram
gr Rene.

itemw.png

By rmt at 2010-10-17

Dat moet ik is bekijken maar ik heb maar 1,5 liter kero tank in de falcon ,
in de kangeroo zit 2 liter fles denk ik, en daar kan ik zo een 4 a 5 minuten met vliegen bijna op volgas .

maar de tjt is te zwaar 1800gr een jetcat p60 weegt 890gr en een p80 1350gr, 1800gr daar moet ik veel teveel lood in de neus gaan zetten dan weegt het toestel weer veel te zwaar .
greetz kevin

Weegt die motor kompleet 1800 gram?

Met een P80 is dat een verschil van 450 gram, de neus ligt +/- 2x zo ver van het zwaartepunt dan de motor, dus zou het gewicht in de neus maar 225gram hoeven zin (even allemaal geschat he :teacher: ).

Kom je daar echt niet mee weg met wat herschikken van de inbouw?

Dat is een zware motor. Maar zou toch maar eens beginnen met het herschikken van componenten. En als je dan op 200gr lood er bij komt. Dan zou ik dat eerst eens gaan proberen.

Hoi
Ik wilde vandaag de turbine op de kangeroo nog is starten , maar niet dus
icon_e_sad.gif
.
De batterij maar opgeladen van de turbine - gas wat warm gezet wat kero in de tank.
Ok ik wilde de turbine opstarten hij start maar dan zegt hij speedlow en de turbine valt uit zo 3x geprobeert maar altijd het zelfde wat kan dat zijn ? DE STARTMOTOR OF TOCH DE BATTERIJ MAAR DIE IS VOL . Het is wel dat een tijdje terug de speed sensor wat los was gekomen kan het daar ook aan liggen dat deze niet juist op zijn plaats ligt ?.
GREETZ KEVIN

Hoi
Ik wil de kangeroo verkopen, en een schaalkist kopen; ik wil een F-5 voor een p60 van FBjets .
Wat zijn de voor en na delen van zo een jet ?.
GREEZT
PS:IK GA DIT JAAR NOG VLIEGEN MET DE FALCON EERST.

Kevin,

Ik zou toch voor een wat grotere motor gaan als ik u was. Dan heb je in de toekomst ook nog heel wat mogelijkheden. Een p60 gaat je wel ernstig limiteren in je mogelijkheden. En ik neem aan dat het niet de bedoeling is ieder jaar een nieuwe motor te kopen?

Hoi
Ik wilde vandaag de turbine op de kangeroo nog is starten , maar niet dus
icon_e_sad.gif
.
De batterij maar opgeladen van de turbine - gas wat warm gezet wat kero in de tank.
Ok ik wilde de turbine opstarten hij start maar dan zegt hij speedlow en de turbine valt uit zo 3x geprobeert maar altijd het zelfde wat kan dat zijn ? DE STARTMOTOR OF TOCH DE BATTERIJ MAAR DIE IS VOL . Het is wel dat een tijdje terug de speed sensor wat los was gekomen kan het daar ook aan liggen dat deze niet juist op zijn plaats ligt ?.
GREETZ KEVIN
De turbine loop wee,r de gas bus was niet vol genoeg meer hoe stom kan ik zijn :(.
greetz kevin

Haha, ach dat gebeurt wel eens.
Ik heb in het begin ook wel eens de motor helemaal nagelopen en toen bleek ook de gasfles de boosdoener te zijn.

Dus altijd maar 2 flesjesmee dan grijp je nooit mis ;-)

Maar mooi dat die weer goed loopt.

hoi
de tjt80 turbine en het landigs gestel is uit de kangeroo :).
De turbine is zo goed als verkocht .
wat ga ik nu doen dat de jet terug klaar is voor het mooi weer dat terug komt .
1:jetcat p120sx voor veel power :D
2:landings gestel goed maken .
3:powerbox met twee lipo's.
4:smook pump als ik plaats heb maar dat zal wel, moet het tankje groot zijn voor een smook pump of niet gaat het lang mee met zo een klein tankje .

Back