kap spuiten

• Topicstarter Topicstarter delsol
  • Startdatum Startdatum
nu jullie tog met spuiten en verf bezig zijn :D
wat voorn verf/spuit moet je gebruiken om de velgen van de marder te spuiten? wil ze namelijk helemaal zwart hebben

ik spuit mijn velgen nooir, 1 keer ergens tegenaan rijden (pitsstraat gouda :s ) en je velg is beschadigd, maar je zou het eens met gewone huis tuin en keuken spuitbusje verf kunnen proberen.

Groet Robo

Borz zei:
nu jullie tog met spuiten en verf bezig zijn :D
wat voorn verf/spuit moet je gebruiken om de velgen van de marder te spuiten? wil ze namelijk helemaal zwart hebben

Ik heb misschien nog wel een tip voor je, als je zchte velgen hebt (niet van die keihard plastic dingen) kun je ze proberen te koken met textielverf. Van Dylon bijvoorbeeld, kost ongeveer €2,40, en dit moet je dan een half uurtje koken met de velgjes erbij. Dit werkt perfect, de kleurstof gaat dan door en door in het materiaal zitten.

Greetz

zachte velgen??? worden die gebruikt in de modelbouw dan???? want 1 botsing en alles is krom.. volgends mij hebben we bij de modelbouw alleen maar harde velgen toch ??

maar het is een goed idee.

Groet Robo

klopt is zeker mooi, maar zeg nou eerlijk de mijne is toch veel mooier :wink: :wink:

gr han

Sorry dat ik dit draadje weer omhoog haal, maar ik had nog even een vraag. Ik heb laatst mijn kap gespoten alles afgeplak met de raam stickers ed en nu is mijn vraag, Hoe kan je het beste die zwarte raam lijsten in de body maken? Moet je daar stickers voor kopen of er in spuiten? Alvast bedankt!

als het goed is, zit bij jouw kap een stikkerset, met daar ramen in en die raamlijsten.

gr han

mmm dat is vreemd, ik heb een mazda 6 van protoform, misschien leveren hun geen raam stickers?? ( wel de afplak stickers hoor)

zou je zulke vlammen ook aan de zijkant van ook boot spuiten want ik ben bezig met een rigger en daar wil ik iets geinigs mee gaan doen kwa uiterlijk :D

groetjess Jon

De mazda 6 van Protoform lever geen raam Decals erbij. ook de Stratus heeft dit niet. ik vermoed dat Protoform het bij geen enkele wedstrijd kap doet.

maar tja ik zelf houd het gewoon leeg, open.

Groet Robo

remie zei:
http://www.rcxotic.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1

op deze site staan niet diegene die jij bedoeld maar wel andere vette.
en die kun je uitprinten :lol:

Hoe kan je dit mooi uitknippen?

tja neem een snij plank en een heel scherp stanly mesje en neem er de tijd voor. probeer het niet met een schaar want dan werk je over het algemeen onnauwkeuriger.

Groet Robo

Back